olej lniany

1. Data: 2004-10-13 06:42:02

Temat: olej lniany
Od: "rene" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie w Warszawie kupię olej lniany? najlepiej w okolicach białołeki i
targówka. wcoraj szukałam w oszołomie ale niestety nie ma. domyślam się, że
jest do dostania w sklepach ze zdrową żywnością, ale może gdzieś jeszcze
rene

1. Data: 2004-10-13 09:18:54

Temat: Re: olej lniany
Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poczytaj tutaj http://minilien.com/?1psc2wAhjg

--
pozdrawiam, misiczka

Im bardziej Puchatek zaglądał do środka,
tym bardziej tam Prosiaczka nie było (A. Milne)
http://www.misiczka.com

1. Data: 2004-10-13 11:25:50

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ckiinv$dcm$1@inews.gazeta.pl>, "rene" <r...@w...pl>
wrote:

> [...]
> jest do dostania w sklepach ze zdrową żywnością, ale może gdzieś jeszcze

Na wszelkich bazarkach i targowiskach w okresie świąt Bożego Narodzenia.
Oraz w sklepach z artykułami dla artystów plastyków cały rok. ;-)

Władysław

1. Data: 2004-10-14 12:25:47

Od: "rene" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poczytaj tutaj http://minilien.com/?1psc2wAhjg

dzięki za podpowiedź, ale tam sprzedają, aż po 1 litrze a ten olej ma krótką
datę trwałości. udało mi się kupić 0,25 litra co prawda za 11,60zł ale czego
się nie robi dla zdrowia
rene

1. Data: 2004-10-14 12:47:08

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> dzięki za podpowiedź, ale tam sprzedają, aż po 1 litrze a ten olej ma krótką
> datę trwałości. udało mi się kupić 0,25 litra co prawda za 11,60zł ale czego
> się nie robi dla zdrowia

możesz go rozlać do małych buteleczek i zamrozić. Niezamrożony ma
trwałość jakiś miesiąc, góra 2.
A gdzie w Warszawie, to nie wiem. W Berlinie wiem ;-)

Waldek

1. Data: 2004-10-14 14:28:18

Od: "rene" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> możesz go rozlać do małych buteleczek i zamrozić. Niezamrożony ma
> trwałość jakiś miesiąc, góra 2.

nie wiedziałam że można go mrozić, i co nie zmienia swoich właściowości?

> A gdzie w Warszawie, to nie wiem. W Berlinie wiem

nie przeczytałeś uważnie mojego postu, najpierw pytałam gdzie kupić, a
dzisiaj napisałam, że już kupiłam. A gdzie?w Warszawie na Tarchominie, jakby
ktoś chciał wiedzieć gdzie dokładnie to proszę pytać
rene

pomidory suszone z serem i oliwkami (?)
Jakie sosy?
nalewki -> tarninówka