olej rycynowy pod oczy

1. Data: 2004-05-17 21:38:55

Temat: olej rycynowy pod oczy
Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może to dziwnie brzmi , ale.............stosuję rycyne na rzęsy i zawsze
smaruje je na noc, i zazwyczaj olej znajduje sie też pod oczami i takide
spać , i zauważyłam ,że skóra w tychmiejscach jest ładniejsza, czy to
możliwe ,że rycyna tak działa na skóre pod oczami czy tylko mi sie wydaję?
Bo jeśli tak to chyba zaczne wklepywać na poweki:)

1. Data: 2004-05-20 12:26:03

Temat: Re: olej rycynowy pod oczy
Od: p...@h...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spać , i zauważyłam ,że skóra w tychmiejscach jest ładniejsza, czy to
> możliwe ,że rycyna tak działa na skóre pod oczami czy tylko mi sie wydaję?

Moim zdaniem mozliwe. Moja babiczka stosowala olej rycynowy jako odzywke do
wlosow oraz jako krem do twarzy i mimo ze to juz staruszka, nadal ma ladne,
siwe co prawda, ale geste wlosy i cere mlodsza o jakies 15 lat niz jej
rowiesnice. Ja sama nigdy nie testowalam dzialania oleju rycynowego, ale
wlasnie zamierzam jako odzywke do paznokci, bo mam lamliwe. Podobno na to olej
rycynowy tez jest skuteczny.
Sprawdzmy obie jego dzialanie na wlasnej skorze i wymienmy sie
doswiadczeniami :-)))

Włosy...
Sonal
do justy