olej sezamowy

11. Data: 2006-03-22 22:47:27

Temat: Re: olej sezamowy
Od: Jarek <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anet wrote:

> Byłam wczoraj "w gościach" u kuzynki. W łazience na szafce stał olej
> sezamowy (ona wciera go w skórę głowy).

A to ciekawe. Jakis szczegolny powod?

> Pachniał ślicznie.

Afrodyzjak?

12. Data: 2006-03-22 22:58:21

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:4421D3FE.C539A0C3@onet.pl,
Jarek wrote:

> Afrodyzjak?

Oj Jarek, Jarek. Wciera go sobie w skórę GŁOWY.

;-)

Hania
--
***
Google might not be right, but it certainly is quick.

13. Data: 2006-03-22 22:59:14

Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Akulka wrote:
> Użytkownik "Magdalena Bassett" <n...@b...com> napisał w
> wiadomości news:4421B841.9030706@bluemoonlavender.com...

> Ale chyba nie olejem sezamowym? Ponoc nie nadaje sie do pieczenia i
> smażenia....
>
> Pozdrawiam,
> Akulka

Kure smaruje jak najbardziej olejem sezamowym, robie to bardzo czesto.
Sprobuj. A do pieczenia i smazenia nie nadaje sie, bo? przeciez w
azjatyckiej kuchni dodaje sie ten olej i do smazenia i gotowania.

Upewnijmy sie lepiej, o jakim oleju tu mowimy. Ja mowie o najzwyklejszym
sezamowym oleju spozywczym, tu zdjecie takowego:

http://images.google.com/images?svnum=10&hl=en&lr=&q
=olej+sezamowy&btnG=Search

Magdalena Bassett

14. Data: 2006-03-22 23:12:04

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <n...@b...com> napisał w
wiadomości news:4421D6C2.2000804@bluemoonlavender.com...
> Kure smaruje jak najbardziej olejem sezamowym, robie to bardzo czesto.
> Sprobuj.
;-)

>A do pieczenia i smazenia nie nadaje sie, bo? przeciez w
> azjatyckiej kuchni dodaje sie ten olej i do smazenia i gotowania.

Bo wieść niesie, że się przypala podczas intensywnej obróbki termicznej.
Nawet tu na grupie słyszałam takie głosy.... Urban legend?

A juści, jakoby żywy - mój....;-)

Pozdrawiam,
Akulka

15. Data: 2006-03-22 23:17:30

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Marek W. wrote:

> Do sałatek sie dodaje...

Albo zup czy sosów...

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

16. Data: 2006-03-23 08:14:12

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to ciekawe. Jakis szczegolny powod?

Podobno na wzmocnienie włosów.

> Afrodyzjak?

O ile lubisz wkładac palce w tłuste włosy to może i być afrodyzjak :)

Anet

17. Data: 2006-03-23 08:19:06

Od: Michał Komorowski <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akulka napisał(a):

> Ale chyba nie olejem sezamowym? Ponoc nie nadaje sie do pieczenia i
> smażenia....

Do smażenia chińszczyzny jak najbardziej.
Ja tak np. schab smażę... na zwykłym oleju *z dodatkiem* sezamowego.
Naprawdę wystarczy tylko kilka kropel.

Pozdr,

Michał K.

O masle