olejek z rokitnika

1. Data: 2004-07-19 16:57:53

Temat: olejek z rokitnika
Od: "Aneti" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej dziewczyny!
Stosowałyście może ten olejek? Właśńie kupiłam wysłuchając porannej kawy czy
herbaty o jego pozytywnych skutkach dla cery, zmarszczek itd. nadaje skórze
cudowny odcień gdyż zawiera karoten.
mam zamiar stosować długo zobaczymy jakie będą efekty.
Pozdrawiam i polecam

1. Data: 2004-07-19 19:54:59

Temat: Re: olejek z rokitnika
Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneti" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
skórze
> cudowny odcień gdyż zawiera karoten.
> mam zamiar stosować długo zobaczymy jakie będą efekty.

Ja piłam jogurt z rokitnika, z tego co przeczytałam to rokitnik jest dobry
dosłownie na wszystko, ciekawe ile jest w tym prawdy sama jestem ciekawa.

Kamila

1. Data: 2004-08-05 10:25:47

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneti <a...@i...pl> napisał(a):
> [...]
> cudowny odcień gdyż zawiera karoten.
> mam zamiar stosować długo zobaczymy jakie będą efekty.

ja również się zastanawiałam nad kupnem tego olejku, ale trochę mało mam
informacji o jego zastosowaniu. a jak go stosujesz, zewnętrznie czy
wewnętrznie? daje już jakieś efekty?

"dziwna" reakcja na krem clinique
polecam: depilatory wszelakie ;) i male pytanko
Depilator Braun EverSoft 2270 czy ER1250
masażer do stóp
czyzby dzis 2 urodziny grupy?