oliwa do chleba

11. Data: 2006-11-05 16:08:30

Temat: Re: oliwa do chleba
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-11-05 17:05:42 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Gruby* skreślił te oto słowa:

> możesz jasniej?

Nie potrafię.

> do mnie, jako wiejskiego gupka, trzeba prostym tekstem, bez aluzji..

Ale może zrozumiesz odnajdując kontekst w jakim używa się tych słów:
http://tinyurl.com/y9vez7
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

12. Data: 2006-11-05 16:13:15

Od: Gruby <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 Nov 2006 17:08:30 +0100, Lia napisał(a):

> Ale może zrozumiesz odnajdując kontekst w jakim używa się tych słów:
> http://tinyurl.com/y9vez7

no widzisz.. a ja myślałem, że chodzi o ofagowanie wiadomosci w czytniku.
mówiłem, ze wiejski gupek ze mnie..

BTW, uważasz, że nie mam racji?

Tak to juz jest, Ciebie doprowadza do irytacji Panslavista, mnie bogowie
grupy , za nic mający maluczkich usenetu...

--
żeby mi sie tak chciało, jak mi się nie chce...

13. Data: 2006-11-05 16:14:45

Od: Gruby <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 Nov 2006 17:03:22 +0100, Lia napisał(a):

> Dnia 2006-11-05 16:45:25 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> przyrody grupowicz *Czarownik* skreślił te oto słowa:

> Dodaj pesto. Dobrze wymieszaj.
>
> Ale takie rzeczy naprawdę są w archiwum.

Wszystko jest w archiwum, czy googlu..
to po co ta grupa?

--
żeby mi sie tak chciało, jak mi się nie chce...

14. Data: 2006-11-05 16:21:38

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Nov 5, 5:14 pm, Gruby <d...@g...pl> wrote:
>Wszystko jest w archiwum, czy googlu..
> to po co ta grupa?

Zeby powstawalo archiwum, bo aktulanie jest prawie wszystko.

--
ZZ@private

15. Data: 2006-11-05 16:22:33

Od: Gruby <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 5 Nov 2006 08:21:38 -0800, ZbyszekZ napisał(a):

> Zeby powstawalo archiwum, bo aktulanie jest prawie wszystko.

prawie robi wielką róznice..

czesc zyga..:-)

--
żeby mi sie tak chciało, jak mi się nie chce...

16. Data: 2006-11-05 16:25:47

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-11-05 17:14:45 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Gruby* skreślił te oto słowa:

> Wszystko jest w archiwum, czy googlu..
> to po co ta grupa?

Żeby dyskutować.

Podstawowe informacje naprawdę łatwiej i szybciej daje się wygooglac.

17. Data: 2006-11-05 16:26:38

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Nov 5, 4:56 pm, Gruby <d...@g...pl> wrote:
> [...]
powyzej to norma na tej grupie... jest

Bo to jest dobra grupa i udzielane sa dobre odpowiedzi.
Jesli masz inne zdanie na temat oliwy do chleba to je przedstaw a nie
najezdzasz na grupowiczów.

> kilku uzyszkodników uwazajacych sie za guru i wszelkie pytania tego typu
> sa spuszczane na Berdyczów, lub w najlepszym razie jestes odsylany do
> googli..a przeciez jak sama nazwa wskazuje, grupa jest o kuchni.. pytanie
> jest w temacie wiec niby o co chodzi?

O to ze sie czlowiekowi chcialo odpowiedziec bardzo opisowo
zamiast zlac, krótko: swierza dobra oliwa to podstawa.

> chyba tylko o to, ze takie
> przyziemne pytania burza lad i wewnetrzny spokój duszy naszych
> Wszystkoumiejacych i wszystkowiedzacych...

Wlasnie na takiego chcesz wyjsc?

> a co do oliwy.. spróbuj dodac czosnku, papryki, ziól..
> nigdy co prawda nie robilem czegos takiego, ale tak mi nos podpowiada..

To po co sie odzywasz jak nie robiles, nie umiesz korzystac z
archiwum czy innych wyszukiwarek?
a co do Twojej rady, jak trzeba opróznic zoladek to sa tansze i
szybsze rozwiazania.

--
ZZ@private

18. Data: 2006-11-05 16:36:48

Od: Gruby <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 5 Nov 2006 08:26:38 -0800, ZbyszekZ napisał(a):

> [...]
> archiwum czy innych wyszukiwarek?
> a co do Twojej rady, jak trzeba opróznic zoladek to sa tansze i

no własnie.. kolejny guru...

--
żeby mi sie tak chciało, jak mi się nie chce...

19. Data: 2006-11-05 17:24:38

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

Gruby schrieb:

> Niestety, takie odpowiedzi jak powyżej to norma na tej grupie... jest
> kilku użyszkodników uważających się za guru i wszelkie pytania tego typu
> sa spuszczane na Berdyczów, lub w najlepszym razie jestes odsyłany do
> googli..a przeciez jak sama nazwa wskazuje, grupa jest o kuchni.. pytanie
> jest w temacie wiec niby o co chodzi? chyba tylko o to, że takie
> przyziemne pytania burza ład i wewnetrzny spokój duszy naszych
> Wszystkoumiejących i wszystkowiedzących...
>

> a co do oliwy.. spróbuj dodac czosnku, papryki, ziół..
> nigdy co prawda nie robiłem czegos takiego, ale tak mi nos podpowiada..

właśnie o to chodzi, że do chleba nie potrzeba nic innego, jak tylko
dobrej oliwy. Kropka. A do oliwy można dodać praktycznie wszystkie
przyprawy (oczywiście nie naraz ;-)), jakie się w kuchni znajdą. Po
prostu do smaku. Im gorsza oliwa tym lepiej dodać przyprawy ;-).

Waldek

20. Data: 2006-11-05 17:30:01

Od: "m" <...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gruby" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> Tak to juz jest, Ciebie doprowadza do irytacji Panslavista, mnie bogowie
> grupy , za nic mający maluczkich usenetu...

Lia Ciebie doprowadza do irytacji.
Masz rację. Jest irytująca. Ale przynajmniej ostatnio nie opowiada do
jakiego ginekologa chodzi.

GB

czy mozna zastąpić proszek do pieczenia sodą
Post dotyczy dzwonienia za darmo na stacjonarne po polsce i nie tylko za 15 zl tygodniowo
deser na romantyczny wieczor we dwoje
Jakaś paranoiczna sytuacja na tej grupie...
Konkurs na www.Gotowanie24.pl