omnadren u 16 latka- skutki uboczne

1. Data: 2003-03-31 17:30:40

Temat: omnadren u 16 latka- skutki uboczne
Od: o...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Mam 16 lat i zastanwiam się nad zarzyciem 10 apułek omnadrenu. chodze juz 2
lata na siłownie i myśle ze to mi dużo da ale boje się o skutki uboczne jeszcze
dojrzewam jak to sie moze odbić na moje przyszłe dzieci i w jakim stopniu. Moge
dodać że w poruwnaniu do moich kolegów chyba szybko dojrzewam mam juz zarost
dosyć mocny.

2. Data: 2003-03-31 18:50:12

Temat: Re: omnadren u 16 latka- skutki uboczne
Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

<o...@w...pl> wrote in message
> [...]
Moge
> dodać że w poruwnaniu do moich kolegów chyba szybko dojrzewam mam juz

Nie wiem, jak Ci to powiedzieć, żebyś uwierzył, ale dziewczyny nie lubią
kulturystów. A jeszcze bardziej nie lubią facetów, którzy zbyt dużą część
dnia spędzają na przeglądaniu się w lustrze. O wiele większe wrażenie robią
mięśnie nie z siłowni, a te wyrobione np. przy rąbaniu drewna do kominka.
Nałykać się odżywek może każdy, ale rąbać drewno potrafi tylko prawdziwy
mężczyzna. Lepiej zrobisz, jeśli te pieniądze przeznaczysz na dobry słownik
ortograficzny. Twoim przyszłym dzieciom też się przyda, a Ty w doborze
naturalnym będziesz miał znacznie większe szanse. Pamiętasz tę piosenkę? "I
co dostałem? Odpowiedź pełną drwiny, że słowo 'kocham' to się pisze przez
ch".
Wybacz ironię, odpuść sobie odżywki, żyj pełnią życia, a będziesz miał
znacznie większe powodzenie u kobitek.
Anka - 100% baba:)

3. Data: 2003-03-31 20:16:46

Od: "Jenny" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zgadzam się z przedmówczynią

"nie ładuj" w siebie takich rzeczy

Jenny

4. Data: 2003-03-31 20:35:06

Od: "Jenny" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

i na dodatek:

uciążliwym działaniem ubocznym tego specyfiku może być trądzik posterydowy
oraz zmiany zapalne skóry w postaci krost szczególnie na skórze pleców,
barków, pośladków. Związane to jest z przemiana testosteronu do DHT, czyli
dihydrotestosteronu, a bezpośrednio ze zwiększonym wydzielaniem przez
gruczoły łojowe skóry i z zatkaniem ujść tych gruczołów

więc rób jak chcesz

Jenny

5. Data: 2003-04-01 07:57:25

Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Moge
> dodać że w poruwnaniu do moich kolegów chyba szybko dojrzewam mam juz

Człowieku!!!
16 lat?? zastanów się co robisz.
Nawet po kilku tabletkach omo zaburzysz sobie naturalne procesy hormonalne,
i już po tobie....
Nie będe wymieniał skutków ubocznych wiżących się z zażyciem tego specyfiku.
A pozatym po omo nie buduje się masa mięśniowa a podchodzisz wodą
jak przstaniesz brać wszystko spada ,,,,,,

Życzę rozsądku

6. Data: 2003-04-01 22:27:21

Od: "..::Bogen::.." <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam 16 lat i zastanwiam się nad zarzyciem 10 apułek omnadrenu. chodze juz 2

[.............................]

Bierz duzo, bardzo duzo omnadrenu, bedzie wiecej miejsca na silowni dla innych.

PS. Chlopie masz dopiero 16 lat!!
A zreszta i tak zrobisz co bedziesz chcial i nawet nie trudno sie domyslec co.

Bogen

7. Data: 2003-04-02 23:06:09

Temat: Odp: omnadren u 16 latka- skutki uboczne
Od: "wookash" <t...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

jakbys cwiczyl tak jak sie powinno cwiczyc to niepotrzebowal bys "koksów",
słowo.
Ja cwiczylem 6dni w tygodniu po 3 godziny, dziennie 2litry mleka, twaróg,
soja(bo tania), i niekiedymieso, duzo wody do tego i powietrza,no i bylo
calkiem dobrze.
A jaki trening to sam musisz poznac swoje cialo swoje miesnie, wiedziec co
dla nich dobre, co efektywne, czy duzo powtorzen duzym czy malym ciezarem ,
czy malo, zmieniaj czesto trening, wplataj superserie, i oszukuj nam axa
miesnie(nigdy nierob dwa razy tym samym ciezarem,zawsze zwiekszaj nawet o
1,25kg),cwicz z silniejszym i niech tobie pomaga przy osttanich ruchach
pozdrawiam wszystkich niekoksujących
ps.
A kobiety ktore wolą spasionych ludzi ktorzy zamiast miesni maja pod skórą
wodę niech spadają: ) naiwne siksy : ))

8. Data: 2003-04-03 12:59:45

Od: "dAwIdeR" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A kobiety ktore wolą spasionych ludzi ktorzy zamiast miesni maja pod skórą
>wodę niech spadają: ) naiwne siksy : ))
buheheheheeheheh

9. Data: 2003-04-03 14:21:52

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"dAwIdeR" <j...@s...pl> wrote in message
> buheheheheeheheh

Z kogo się tak śmiejesz? Z tych siks, co lubią mięśniaków, czy z tych
mięśniaków, co się cieszą z powodzenia u siks? Bo wiesz, jak te siksy za
parę lat podrosną i zaczną się rozglądać za prawdziwymi mężczyznami, to
mięśniaki zdążą się już zmienić w sflaczałych impotentów. To dopiero będzie
radocha.
A.

zolty jezyk
zdrowe zycie.. jakie vitaminy, suplementy?
Polecam PENZIM to opatentowana i rewolucyjna innowacja w dziedzinie pielęgnacji skóry
Chondromalacja rzepki
Ampulkostrzykawki Clexane