on kocha inna, ale mnie tez

141. Data: 2003-06-06 14:27:10

Temat: Re: on kocha inna, ale mnie tez
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> Ale Sowa nie zaprzeczała jego uczuciom i nie nazywała ich
> wymuszaniem, kombinowaniem itp.,

Wymusza na żonie współczucie.
Nie pisałam o jego uczuciach ( w żadnej swojej wypowiedzi - sprawdź sama),
tylko zachowaniu w stosunku do żony.
To samo napisała Sowa, widać jaśniej i dosadniej.
O.

142. Data: 2003-06-06 14:28:42

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> W tym ujęciu IMO to jest pół miłości.
> No chyba, że dawać jej tyle samo partnerowi
> co sobie samemu. (czego wynikiem jest umiejętność
> jej brania)

No dobrze masz rację.
Pół miłości.
To te pół miłości do niego - kulała miłość do siebie (zabrakło "homeopatii
wg. Majkowskiej".)
I tym sposobem zaraz zlinczujemy dziewczynę, bo _się_ nie kochała
wystarczająco. ;-)

Sowa

143. Data: 2003-06-06 14:31:09

Od: "Agati\(Aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Życzę Ci wszystkiego dobrego i żeby cała historia skończyła się tak, jak
ma
> się skończyć, a Ty żebyś była szczęśliwa, cokolwiek się wydarzy.
>
> Thalia

wierze, ze u mnie tez sie dobrze skonczy. Jestem wiecznym poszukiwaczem
szczescia, mysle, ze umiem tez je dawac. Jestem pewna, ze brac sie tez
naucze. Troche mnie ten moj TZ wycwiczył w dawaniu, ale rzeczywiscie w
braniu słabo.
A.

144. Data: 2003-06-06 14:32:41

Temat: Re: ot - "wazelina"
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sowa, bo posądzimy Cię tutaj o nieumiejętność "brania".
> A i wazelina też się przydać może;-)

Ja tylko staram się nie smarować za dużo i tak już się ślizgam.

Sowa (czyżby obślizgła? :-P )

145. Data: 2003-06-06 14:35:07

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agati(Aga) wrote:
> ja chetnie chcialam brac, tylko cos mało dostawałam, myslałam, ze to
> taki jego osobisty urok. Upominałam sie takze i to otwarcie, ale
> zawsze znalazł cos - typu jestes zbyt roszczeniowa, za mało pokorna,
> ze fakt ze cos chcesz nie oznacza, ze musisz to dostac i tysiace
> innych odpowiedzi tego typu. Faktem jest, nie naleze do
> najpokorniejszych, nie nie zamierzam tego zmieniac. Własnie dlatego
> ja jego rowniez zdradzilam, bo dostawałam prawie nic, a pragnęłam
> więcej.

Jest taka technika IMO bardzo pomocna.
Wyobrażaj sobie coś takiego:
Gdy dajesz, daj Bogu w tej osobie, gdy bierzesz, weź od Boga poprzez
dającego.
To uwalnia od:
1. zależności "skoro dałem to chcę wziąć" "skoro wziąłem to powinienem
dać"
2. drugiej strony czyli tego, który daje/bierze
a prowadząc do sytuacji, w której ważniejsze jest
"chcę czegoś dla siebie" od "chcę czegoś od kogoś"

puchaty

146. Data: 2003-06-06 14:39:19

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:
> Ja tylko staram się nie smarować za dużo i tak już się ślizgam.

Tak sama? A może jest tam ten trzeci ;-)

puchaty

147. Data: 2003-06-06 14:40:02

Od: "Agati\(Aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bbq8j4$4p6$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Agati(Aga)" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> No, skoro sama się podkładasz, to damy Ci możliwość dokonania
> ekspiacji ;) A serio - bo to jakoś tak umknęło niezauważone, a
> wydaje mi się, że dość istotne: pisałaś, że w momencie, kiedy
> dowiedziałaś się o romansie TŻ, przyznalaś się również do swojej
> zdrady. I co on na to?

zazdrosc go zalała, wypytywał o szczególy, chcial wiedziec kto, gdzie, jak.
Co pewien czas wypomina mi co lepsze kąski i uzłosliwia, ze pewnie ten on
zrobil by to tak, a tak. Tak w ogole to On wie, ze napisalam tego posta,
uswiadomilam mu to i porosilam, zeby rowniez przeczytal wszytsko. Moge byc
zupelnie szcera, bowiem nie mamy juz tajemnic, wszystkie jakie byly wyszly
podczas naszych rozmów. Było to jak dla mnie bardzo oczyszczające i
potrzebne.
A.

148. Data: 2003-06-06 14:47:29

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

wydaje mi się, że dość istotne: pisałaś, że w momencie, kiedy
dowiedziałaś się o romansie TŻ, przyznalaś się również do swojej

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

149. Data: 2003-06-06 14:50:44

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko jedną jak mamusię. Aga, czy Ty się czasem nie
>
> nie, zawsze byłam przede wszytskim kobietą, a potem zona i matka, tak mi
sie
> przynajmniej wydaje. Jestem kobieta z krwi i kosci, kocham seks i potrafie
> byc szalona. Zgubiło mnie chyba to, ze myslałam, ze mozna znalezc we mnie
> wszystko, co meżczyzna potrzebuje.

Można, ale znaleźć to nie znaczy, chcieć wziąć.
A czego Ty oczekiwałaś od niego i co dostałaś - bo powodem Twojej zdrady jak
opisałaś, był brak uczuć w skrócie i odmowa spełniania potrzeb. Gdzieś
pisałaś że komunikowałaś swoje potrzeby, a mąż wpierał Ci że chcesz za dużo,
za butnie.... (? czy one były aż tak wygórowane - chciałaś kolii z brylantów
i białej limuzyny ?)
Pomyśl jakie są Twoje potrzeby uczuciowe i czy on chce je spełniać, czy chce
tylko brać dla siebie, wpierając Ci że tak jest normalnie i obciążając
odpowiedzialnością za "swe cierpienie".
Bo tak nie jest normalnie.

Sowa
Myślę że ta sytuacja, jest jedynie żniwem jakiejś dużej nierównowagi
pomiędzy Wami.
Ale cóż, często tak bywa - W sumie znakomita większość nas, ma problemy z
wypośrodkowaniem między dać a wziąć.

150. Data: 2003-06-06 14:53:17

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak sama? A może jest tam ten trzeci ;-)

Nie no, drugi byłby zazdrosny o pierwszym zapracowanym nie wspominając ;)
Sowa samosia

Re: katolicyzm a prezerwatywy
pegperego atlantico
Małżeństwo bez miłości ??