on kocha inna, ale mnie tez

491. Data: 2003-06-08 20:19:21

Temat: Re: on kocha inna, ale mnie tez
Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bc000n$buu$1@news.onet.pl...

> Bo to własnie ten drugi który ma wszytsko dobrze szuka dziury w całym
> nie ma powodów do zazdrości to sobie wynalazł,

A skad Ty mozesz wiedziec czy on ma powody do zadzrosci czy nie,znasz jego,a
moze jego zone?

> Ty tez pewnie swietnei znasz to uczucie, czy nie włada Tobą
> czasem za bardzo ?

Znam,ale czy swietnie?
Nie wlada mna za bardzo.Ciekawa jestem co Toba wlada,taki sie ostatnio
swiety i przykladny zrobiles.

Magda

492. Data: 2003-06-08 20:24:18

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Mrowka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Znowu będzię Wam szkoda że Wy tak nie potaficie

Ja wcale nie zaluje.

Magda

493. Data: 2003-06-08 20:24:48

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> A skad Ty mozesz wiedziec czy on ma powody do zadzrosci czy nie,znasz
jego,a
> moze jego zone?

Pisał że męczą go tamte wspomnienia czy cos przeoczyłem ?

To co zwykle radość

Jacek

494. Data: 2003-06-08 20:25:36

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawiałem sie co Tobą kieruję,
> teraz wszytsko stało sie jasne Agati i Moja żona to symbole
> Twojego nieszczęścia, gratuluję.
>
> To wszytsko co napisałaś wczesniej jest kłamstwem
> to właśnie Ty niszczyłaś związek, robiłaś wszytsko to
> o czym piszesz że nie powinna robic Agati.

Co Ty bredzisz?
Gosia niszczyla zwiazek,czyj?

> Czekałaś cierpiałaś
>
> bolało
>
> wiesz
>
> wcale mi Ciebie nie żal,
>
> krzycząc chcesz zagłuszyć swój ból

Uhahaha,Ty nic nie zrozumiales.

Magda

495. Data: 2003-06-08 20:27:15

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Majkowska" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bc044e$l5e$1@news.onet.pl...

> Ty a o co chodzi??? Rozumiem, ze jest upał, że mózg wysiada... Ale gdzie
ja
> niby cierpiałam i czekałam??? I na kogo??? Pogięło Cię czy co???

On mysli ze ten cytat ktory podalas jest opisem Twojej historii :-)))
Bystrzacha nie?

Magda

496. Data: 2003-06-08 20:27:25

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy widzieliście tę reklamę, w której "Jacek" <j...@w...pl> mówi:

>To nie jest dyskusja nad tym jakie sa nasze wartości

Wydaje mi się, że się mylisz. tu każdy wystepuje ze swoimi wartościami i
ocenia według nich sytuację. Można się do pewnego stopnia wczuć w czyjąś
sytuację, ale nikt tu raczej nie udaje, że jest całkowicie obiektywny.
Nie dyskutujemy nad wartościami, ale przecież własnie te wartości
pomagają się wszystkim ustosunkować do sprawy.

>mieliśmy pomóc Agati, uszanować jej słowa

Zważ, że pomóc, nie znaczy zagłaskać na śmierć.

>i jedynie co to pomoć jej samej dojść do tego co dla niej najlepsze.

Agati sama zadecyduje. Nikt jej stąd nie weźmie za ręke i nie
przeprowadzi przez tą bramę.

>Niestety, to raczej zrobiła się nagonka na nią .
>
>Szkoda

Na nią? Nie sądzę, po prostu niektóre osoby biorą całą sytuację mocno do
siebie. Inne próbują nią wstrząsnąć. Ale to Agati zadecyduje, czy się
otworzyć na sugestie w tej dyskusji, czy na nie zamknąć.

Agnieszka (za duże wstrząsanie delikwentem może wywołać przyblokowanie
funkcji przyswajania informacji)
--
(-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

497. Data: 2003-06-08 20:28:39

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mieliśmy pomóc Agati, uszanować jej słowa
> i jedynie co to pomoć jej samej dojść do tego co dla niej najlepsze.

To kto w pierwszych swych postach pisał o tym,
że to zły pomysł by Agati wyjechała na parę dni i sobie
wszystko przemyślała?

Zastanów się Jacek co Ty dzisiaj myślisz, jakie masz odczucia
w stosunku do tego, co Ci się zdarzyło. IMO czujesz się wciąż
winny i próbujesz się wytłumaczyć.

"każdy pisze/mówi o SWOICH problemach"
"co mnie tyczy to mnie tyka"

puchaty

498. Data: 2003-06-08 20:31:27

Od: Małgorzata Majkowska <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem jako Jacek j...@w...pl, drżącą z emocji
ręką skreśliła te oto słowa:

> Chyba tak, nie zauważyłem że to zmyślona historia

Nie zmyślona - to post z 2002-08-23 z pl.soc.rodzina i wątek w którym
uczestniczyłeś. Trochę przerobiony, a jednak analogiczny.
http://www.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UT
F-8&threadm=ak5ktk%24emu%241%40news.onet.pl&rnum=1&p
rev=/groups%3Fq%3D%25C5%25BCon%25C4%2599%2Bauthor:ja
ck231%2540wp.pl%26hl%3Dpl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%
3DUTF-8%26scoring%3Dr%26selm%3Dak5ktk%2524emu%25241%
2540news.onet.pl%26rnum%3D1

--
Małgorzata
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^

499. Data: 2003-06-08 20:32:18

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pisał że męczą go tamte wspomnienia czy cos przeoczyłem ?

Nie,ale skad mozesz wiedziec czy ma za dobrze i szuka dziury w calym?

> To co zwykle radość

Aaach,no tak masz powody do radosci,bo takich kobiet jak Twoja zona ktore
wybaczaja zdrade jest naprawde malo.....taaak jestes szczesciarzem....

Magda

500. Data: 2003-06-08 20:37:10

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Majkowska" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bc06d5$ql1$1@news.onet.pl...
> [...]
r:jack231%2540wp.pl%26hl%3Dpl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%2
6oe%3DUTF-8%26scoring%3D
r%26selm%3Dak5ktk%2524emu%25241%2540news.onet.pl%26r

widzę radziłem jej nie kochac żonatego
czy to cos złego

JAcek

Re: katolicyzm a prezerwatywy