Re: on kocha inna, ale mnie tez

41. Data: 2003-06-12 13:51:37

Temat: Re: on kocha inna, ale mnie tez
Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@U...pl> napisał w wiadomości
news:bc9q60$1dm$1@news.onet.pl...

> Powinienem napisać "Z drogi śledzie, bo Pan jedzie!"? :]

Nic mi do tego.

> Przemyśl to jeszcze raz i napisz coś mądrzejszego :)

Możesz sobie takie uwagi darować.

> Widzę straszną mobilizację w szeregach - ruszyłem gniazdko os i Blanka
> nie z gruszki, ni z pietruszki wyjeżdża mi moją starą tożsamością po
> kostkach :)

Jak bym się nie ustawiła, szeregów nie stworzę. Nie wiem o czym piszesz. O
tożsamość zapytałam, bo mało kto urządził tu takie tupanko na odejście
obrażając się na całą grupę.

> Żeby gdzie indziej się wypowiadała chocia, brała udział w dyskusji
> grupy - dzie tam, liczy się, że tutaj zgrabnie podcina :)

Nic nie podcinam, a w wątku wolno mi nie brać udziału.

Nie ten elemen listu był wtedy najbardziej eksponowany.

> No cóż, zabawa 'ej, fajnie było wrócić? mamy powiedzieć, kim jesteś?'
> się już skończyła.

Jednak, to temat drażliwy?

> Napisałbym, że mi przykro - ale skłamałbym ;)

Dlaczego ma być Ci przykro lub nie?

> Pani już dziękujemy - ale widać, że lubi wycieczki, widać :)

Tak, krajoznawcze.

--

Blanka

b...@p...onet.pl

42. Data: 2003-06-12 14:03:38

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

"Z. Boczek" <z boczek@Uop.pl> wrote:

> Szermierka, ale nie bokken, tylko katanami.

E tam- nie wybieraj broni za innych ;)
pzdr
agi zwolennik broni tepej i sztychów markowanych

43. Data: 2003-06-12 14:07:25

Temat: Re: [Ot] Z. Boczek i Przyjaciele :) było: on kocha inna, ale mnie tez
Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Droga Grupo pl.soc.rodzina!
> Blanka i Arfi słusznie (aczkolwiek _całkowicie_ zbaczając z teamtu i
> kopiąc po kostkach - ale wybaczmy im nawyki z grona TWA :)) zauważyły,
> że imć Jegomość Z. Boczek to nikt inny, jak stary bywalec grupy
> pl.soc.rodzina, znany niedyś pod nickiem didziak (odejszłnięty stąd
> precz po dużej grandzie, która - wbrew wyraźnemu życzeniu - rozpętała
> się na grupie) :)

Informacje Twoje są lekutko niepełne. Nie należę, jak to ładnie określasz do
TWA. Kopię po kostkach solo:)
Nie śledzę Twojej obecnej twórczości z wypiekami, ale po wyrywkowych postach
stwierdzam, wolałam starsze wydanie.

--

Blanka

b...@p...onet.pl

44. Data: 2003-06-12 14:16:15

Od: Małgorzata Majkowska <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem jako Użytkownik a...@p...onet.pl, drżącą
z emocji ręką skreśliła te oto słowa:

> E tam- nie wybieraj broni za innych ;)
> pzdr
> agi zwolennik broni tepej i sztychów markowanych

I tu ma rację - wybór broni należy do wyzwanego!
Wyzywający może jedynie trzepać białą rękawiczką po fizjonomii.
Małgorzata - zwolenniczka ostrych, chirurgicznych cięć
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^
http://www.btsnet.com.pl/majkowscy/
"Carum est, quod rarum est"

45. Data: 2003-06-12 15:04:12

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Osoba znana wszem jako Użytkownik a...@p...onet.pl, drżącą

> I tu ma rację - wybór broni należy do wyzwanego!
> Wyzywający może jedynie trzepać białą rękawiczką po fizjonomii.

Tym niemniej dana bron powinna miescic sie w arsenale i umiejetnosciach obu
stron.
W przeciwnym razie bylaby to parodia pojedynku i przyznanie sie wyzwanego do
niegodnych zachowan ;)
pzdr
agi - z shinaiem, katany sie boi

46. Data: 2003-06-12 16:05:12

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Blanka <b...@p...onet.pl> i te mądrości
wymagają stanowczej erekcji:

> Nic mi do tego.

Więc skąd to zainteresowanie? :)

> Możesz sobie takie uwagi darować.

Mogę, ale do tego potrzeba też mojej chęci :)

> Jak bym się nie ustawiła, szeregów nie stworzę. Nie wiem o czym
> piszesz. O tożsamość zapytałam, bo mało kto urządził tu takie
> tupanko na odejście obrażając się na całą grupę.

Widzę Was już dwie w tym dialogu na mój temat. Czy to Ty spod dwóch
nicków? To tłumaczyłoby, że jesteś sama :)

Ja urządziłem tupanko?? Ja się pożegnałem i napisałem, że nie chcę
żadnej dyskusji pod tym. Czyżby pamięć wybiórcza??

I o jakiej grupie piszesz 'cała'? Bo chyba nie o rodzinie? :)

Jeśli chodzi o Twoje pytanie o tożsamość - zadałem pytanie, czemu
dopiero po upływie pół roku pytasz o to - pozostawiłaś je bez echa :)

> Nic nie podcinam, a w wątku wolno mi nie brać udziału.

Ószy wiście, że wolno nie brać udziału :) I pytanie (po którym rzekomo
miałbym się rumienić) ni z gruszki, ni z pietruszki też zadawać wolno
:)
O to pytam - a nie 'czy wolno Ci..?' :)

> Nie ten elemen listu był wtedy najbardziej eksponowany.

No i? To jakaś wada? Kontrargument? To napisz, jaki, skoro wiesz - mi
się googlać nie chce :)

> Jednak, to temat drażliwy?

Temat? Nie, dziecięce półsłówka z rodzaju:
"mamoooo.... a wiesz, że Tomek to.....? a niiiiiiiiiic...."

Napisałem Asi już, napiszę i Wam: jeśli coś masz, chcesz powiedzieć,
mówisz A - miej jaja dokończyć, powiedzieć, co chcesz powiedzieć.
Jeśli nie, IMHO nie warto zaczynać :)

> Dlaczego ma być Ci przykro lub nie?

Straciłaś wątek? :)
Nie będzie mi przykro, że Wam się zabawa skończyła w półsłówka: "te,
Arfi, on jak Superman i Zorro, w masce..." "no.. widać taki skromny,
walczy o sprawiedliwość, he he he" "ale się rzewnie żegnał, nie?" i
temu podobne :)

> Tak, krajoznawcze.

I nie tylko takie, jak widzę - i nie tylko ja :)

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

47. Data: 2003-06-12 16:09:16

Od: "Nixe" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z. Boczek tak oto pisze:

:: Następna się obudziła - w przypadku braku prywatnej korespondencji
:: nawet nie skojarzyłaby mnie - ale tutaj gra obytą i kojarzącą :]

ROTFL :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Panie Incognito - 3/4 grupy kojarzy Cię od dawna i to bez prywatnej
korespondecji.

:: Wychodzą korniczki konfabulujące skrycie na privie i na grupie TWA :)

A Ty nie konfabulujesz? Nie musisz mi odpowiadać. Spójrz w lustro i odpowiedz
samemu sobie.

--
PozdrawiaM.

48. Data: 2003-06-12 16:09:50

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Arfi <l...@p...onet.pl> i te mądrości
wymagają stanowczej erekcji:

> No i widzisz Słońce jak mi ta gra dobrze wychodzi:-)
> A nie tylko obytą i kojarzacą ale jeszcze dobrze wychowaną bo
> poznałam Cię dość dawno( masz baaardzo charakterystyczny styl
> wypowiedzi, no i sigi i wstęp do wiadomości) ale dopóki się sam nie
> zacząłeś "przestawiać Mrówce to siedziałam cicho bo uznałam że "tak
> trzeba" :-)

Cóż za wspaniała dyskrecja, Pani Arfi - przez pół roku ani pary z
ust... wow :)
No i te uzasadnienia też jak na komendę, takie same :))))

> Tak tak panie Białeczko mój ulubiony - nie wystarczy nicka zmienić
bo
> i tak Cię pokojarzą :-D

Chyba powinienem się cieszyć, prawda? :)
Szepnij tylko jeszcze, skąd to Białeczko wyszło :]

> A megaloman z pana okropny - myślisz że nie ma lepszych tematów
> do prywatnej korespondencji niż Twoja szanowna osoba?

Myślę, że lepsze, owszem, są.
Ale zaprzecz, że nie pisałaś nic na priva na mój temat (tak tak - oto
moja megalomania :)) ? :)

> Wiesz, co Ci będę tłumaczyć; nie rozumiesz - Twój problem :-)

Cóż - pozostaje tylko trwać w smutku, że nieuświadomiony do grobu
zejdę :]

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

49. Data: 2003-06-12 16:12:44

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż <a...@p...onet.pl> i te mądrości wymagają
stanowczej erekcji:

> E tam- nie wybieraj broni za innych ;)

No co - kto nie chce, niech nie sparuje :)

> agi zwolennik broni tepej i sztychów markowanych

Uważasz, że nie markuję ciosów? :)

50. Data: 2003-06-12 16:27:44

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Arfi <l...@p...onet.pl> i te mądrości
wymagają stanowczej erekcji:

> Jeśli to grupka prywatna to mogą sobie dokazywać w pierony,
> prawda?

Nie do końca :)

> Ciebie nikt nie rozlicza z tego, co robisz na swoich "prywatnych
> włościach".

Dopóki moje dokazywanie nie jest męczące i nie dotyka innych :)

> Sądzę że nie tylko "Ironizująca Blanka" i "Podniecona Arfi" ale 3/4
> grupy tyż :-)
> Ale każdy ( łącznie ze mną) kulturalnie siedział cicho. Ty sam
> napisałeś wczoraj do kogś coś w rodzaju "Tak, Dawid, nie
wiedziałaś?"

No - 3/4 grupy to zbytni optymizm (czy piszemy o Przyjaciołach? :)).
Jednak tu nie o liczbach - zaczęłyście pisać półsłówkami,
konfidencko - zatem zapytałem, dlaczego teraz dopiero te genialne
spostrzeżenia :]

Jak dla mnie to jest właśnie poruszone gniazdo os :)

Wczoraj o Dawidzie? :) Podałem wyżej kilka innych przykładów, bardziej
jasnych :)

> Jasne! Uwazny czytelnik ( np.Arfi) zauważył kim jesteś już jakiś
czas
> temu :-)

Co nie przeszkodziło czytelnikowi (np. Arfi) robić sobie z tego powodu
jakichś kwestii do podsumowań, żartobliwych zresztą :)

> Superman _też_ nosił maskę? Wydaje mi się że on nie :-)

Chylę głowę :) był tylko incognito :)))))))

> A co mam Ci do przekazania? Ma być uprzejmie czy szczerze? Dobra,
> będzie w miarę uprzejmie i _całkiem_ szczerze.
> Otóż moja uprzejma prosba pod adresem p. Z. Boczka brzmi "Czep się
> tramwaju a nie mnie." Ja sobie spokojnie odpowiadam na post
> boniedydy a Ty mi wyjeżdzasz z jakimś bzdurnym tekstem
> zawierającym jedynie aluzje do jakiegoś TWA (wiem o czym mówisz
> ale Ty nie wiesz o czym mówisz w tym przypadku. I nawet nie wiesz
> czy ja tam jestem, co Ci oczywiście nie przeszkadza spekulować,
> prawda?)

Droga Arfi :) Odpisuję co następuje :)

Skrót TWA to Towarzystwo Wzajemnej Adoracji.
W odniesieniu do grilla czy wypadu nad wodę są to po prostu znajomi, z
którymi lubisz przebywać. Dlaczego? Ponieważ mają podobne poglądy albo
lubisz z nimi rozmawiać tak, jak tego sobie życzysz.
Istnieje też taka grupa (wiesz, ta na której jesteś :)) - ale było to
naprawdę wieloznaczne (w końcu grup Ci na Usenecie dostatek, pra?) :)

Tu skala i rodzaje dysputantów są różne. Stąd moje odsyłacze Cię nad
wodę/grilla/do swojego TWA - albo na inną grupę.

Był to rasowy przypadek 'uderz w stół...' - bo skąd miałem wiedzieć,
że Ty należysz do tego grona Przyjaciół? :)
Jednak Twoja reakcja na moje (było nie było, napisane żartem słowa)
jest doprawdy wielce sugerująca :))))))))))))

Możesz mi wierzyć albo nie, nie dbam o to :)

> Z chęcią poczytam Twoje posty (bo nieraz piszesz mądre rzeczy) ale
> niech to będą konkrety a nie obraźliwe teksty o "żałościach",
> błogożyczeniach", że "to co piszesz znaczy dla mnie niewiele" itp
itd

Jeśli ktoś biedulkuje, że ojej - taci wstrętni ci rozmówcy, a fe - nie
podoba się tutaj... to konkretem dla mnie jest odesłanie takiej
słabszej jednostki tam, gdzie się będzie lepiej czuła.

Ale naprawdę wspaniale zareagowałaś - pisząc to uśmiecham się, bo
rzuciłaś się jak młody rekin na gumiaka :)

> Nadal mało konkretów a sporo histerii Klejnociku :-)

Oj - do histerii to Ty mnie, Słonko nie doprowadzisz - chyba, że mnie
gilgotać zaczniesz (ale to też trzeba umieć) :))))))))))))))))))))
Tym niemniej wlewać sobie możesz, że Ci się udało (o ja, megaloman :])

--

[OT] Rotfl :-)
SPAM- usługi fotograficzne KRAKÓW
Ciekawostka