opalanie po samoopalaczu?

11. Data: 2006-05-30 08:02:16

Temat: Re: opalanie po samoopalaczu?
Od: "Bunny" <m...@w...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@b...gmail.com> napisał w wiadomości
news:e5fcqc$oet$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Powinien dosc szybko sie wchlaniac bo nie chce mi sie w przebieralni
> sterczec za dlugo. Oczywiscie najlepiej zeby byl antycelulitis, odchudzal,
> opalal, ladnie pachnial, wchlanial sie, wygladzal skore i wogole hehehe.

LOL
Tak to tylko w Erze pani dopasują :-D

Bunny

12. Data: 2006-05-30 20:11:00

Od: "asias" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <
> Tak Johnsona... ale wersje na noc. Nie polecam.

Czy tylko ja jestem taka szczesciara? Mam wersje na noc (prawde mowiac jedynie
dlatego, ze jego promocyjna cena 9 zl pozwolila uwierzyc, ze nie moze byc az tak
slaby, by na nia nie zasluzyc). Smaruje sie od 8 dni, a wlasciwie nocy. 7 razy-
swietnie sie rozprowadzal, zostawil taki "miekki" film, 1 raz calkowicie sie
zwalkowal, zgranulkowal i zniknal ze skory caly poza tym filmem. Nie wiem co
bylo przyczyna, moze rozsmarowalam go zbyt szybko po goracej kapieli? Ostateczny
efekt jest w miare zadowalajacy - to znaczy plam na ciele nie mam, jedynie
przeszkadza mi jasniejsza plama w zaglebieniu wewnetrznej strony reki (po
drugiej stronie od lokcia;) jak sie to miejsce nazywa??) i wewnetrznej stronie
kolan. Pomijam oczywiscie zoltawy odcien, to przeciez specyfika samoopalaczy.

> Teraz szukam jakiegos sprawdzonego co bym mogla po wyjsciu z basenu sie
> smarowac. Znacie jakis godny polecenia???
> Powinien dosc szybko sie wchlaniac bo nie chce mi sie w przebieralni
> sterczec za dlugo.

Niestety nic Ci nie moge polecic, bo osobiscie nie znosze balsamow, ktore szybko
sie wchlaniaja i nie zostawiaja na skorze nic, czuje sie wtedy jakby w ogole nie
bylo sensu wlozyc pieniedzy i wysilku w posmarowanie sie ;)
AsiaS
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

13. Data: 2006-05-31 06:04:54

Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Ja nie wiem, jak jest z Johnsonem, ale ja kupiłam sobie podobny balsam
> Dove Summer Glow lekko opalający
A czy uciebie tez widac jakies efekty? bo ja wczoraj ten kupilam i
jestem ciekawa po ilu dniach cos zobacze :)
..::Mehi::..

14. Data: 2006-05-31 08:58:24

Od: Ela <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kropelka napisał:
> [...]
> podobny.
> Czy ja mam jakis bubel? Dodam ze zakupilam wersje na noc (myslac ze skoro
> zaklada polozenie sie do lozka to moze delikatniejsza bedzie i przewidzi
> ubranie pidzamki itp).
>
> Za to owa kolezanka zakupila sobie balsam Garnier'a i wyglada bardzo
> sympatycznie.. widzialam ja po dwuch dniach smarowania i skora calkiem ladna
> sie jej zrobila
>
> To jak to w koncu jest z tym balsamem???? Na dodatek roluje sie!!!
>
> Pozdrawiam
> Kropelka co to nie wie czy wyrzucic czy co z tym cholerstwem zrobic

Nie wiem, o co wszystkim chodzi z tymi samoopalaczami,ja mam Johnsona,
ale chyba jeszcze starą wersję - tam jest tylko, do jakiej cery - i
wszystko jest ok, bez względu na to, czy posmaruję się na noc, czy na
dzień. Wcześniej miałam Ziaję - i też ok. Mam wrażenie, że powodem
niezadowolenia może być nieumiejętne wcieranie - nie umniejszając
oczywiście zdolności wypowiadających się w tym wątku :-) Skóra musi być
zdecydowanie sucha - tak więc po kąpieli trzeba się dokładnie wytrzeć i
dodatkowo poczekać chwilkę, do CAŁKOWITEGO wyschnięcia. Potem - mam dwa
sposoby - najpierw samoopalacz, potem jakiś balsam w celu uniknięcia
plam, albo odwrotnie - najpierw zwykły balsam, potem samoopalacz. Kiedyś
szalałam i był balsam przed i po, ale już mi się nie chce zwłaszcza, że
jedna warstwa balsamu wystarcza, aby nie tworzyły się plamy i smugi.
Szczególny nacisk trzeba położyć na kolana, kostki, wewnętrzną stronę
rąk.... Na dodatek i twarz i ciało smaruję jednym samoopalaczem, czyli
nie mam jakiegoś specjalnie do twarzy - jedynie na twarz biorę naprawdę
mało samoopalacza, potem przecieram brwi, miejsce nad ustami. I naprawdę
nie mam problemów. Ostatnio jakoś nie chciało mi się nawet używać
peelingu - i też jest ok, równomiernie mi to schodzi. No to się
nawymądrzałam i nachwaliłam ;-) Udanego samoopalania wszystkim życzę :-)
Ela

15. Data: 2006-05-31 12:24:08

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

..::Mehi::.. napisał(a):

> A czy uciebie tez widac jakies efekty? bo ja wczoraj ten kupilam i
> jestem ciekawa po ilu dniach cos zobacze :)

Widać bardzo delikatną opaleniznę, po około 4 razach było już cokolwiek
widać.

Pozdrawiam
Ewa

żelowa henna!
Czy wypada, jesli nie jestesmy nawet jeszcze zareczeni, zrobic taki prezent na 2lata zwiazku?
"sekrety szafy"
gdzie usunąć znamiona Bielsko-Biała
pedicure w katowicach