opalenizna

1. Data: 2002-12-01 19:42:03

Temat: opalenizna
Od: "Melania" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może Wy mi pomożecie. Jeżeli nie mogę opalić się normalnymi promieniami
słonecznymi, bo mam bardzo mało barwnika w skórze, w zasadzie to chyba w
ogóle go brak ( to się nazywa bielactwo). Ale samoopalacz na mnie działa
dobrze. To czy solarium coś da? Opalę się czy nie?

1. Data: 2002-12-01 21:09:37

Temat: Re: opalenizna
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie opalisz się na solarium jeśli masz bielactwo- tzn. opalisz się w białe
łaty, a samp plamy możesz poparzyć. Samoopalacz działa u Ciebie, bo zasada
jego działania nie ma nic wspólnego z barwnikiem w skórze.

1. Data: 2002-12-01 23:02:19

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Melania <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

Ale samoopalacz na mnie działa
> dobrze. To czy solarium coś da? Opalę się czy nie?

Nie niszcz skory i zdrowia. Zostan przy samoopalaczu.
Pozdrawiam :-)

Gosia

1. Data: 2002-12-02 09:18:34

Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <G...@b...org> napisał w wiadomości

> Nie niszcz skory i zdrowia. Zostan przy samoopalaczu.
Racja. Zamiast wydawac kase na solarium kup sobie lepszy samoopalacz. Ja np
mialam probke vichy i naprawde skora slicznie sie opalila, tak rowno i ladny
kolorek. Mozesz tez sprobowac na probce -pewnie dostaniesz w aptece
Kropelka

1. Data: 2002-12-02 10:11:24

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie wiem, czy przy bielactwie solarium jest dobrym pomysłem. W pełni
popieram dziewczyny, żeby lepiej zostać przy samoopalaczu.
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2002-12-02 10:38:25

Od: "ANIA" <l...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ladny
> kolorek. Mozesz tez sprobowac na probce -pewnie dostaniesz w aptece

rowniez polecam samopalacz vichy, rowno opala i ma ladny brazowy kolorek, i
nie ma tak brzydkiego zapachu jak inne

pozdrawiam
ania

1. Data: 2002-12-02 11:13:45

Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ANIA" <l...@k...com.pl> napisał w wiadomości

> rowniez polecam samopalacz vichy, rowno opala i ma ladny brazowy kolorek,
> nie ma tak brzydkiego zapachu jak inne
A wiesz ile moze on kosztowac? Bo ja tylko probke mialam.
Kropelka

1. Data: 2002-12-02 11:18:49

Od: "ANIA" <l...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wiesz ile moze on kosztowac? Bo ja tylko probke mialam.

jak dobrze pamietam to dalam za niego chyba ok 43zl w maju

pozdrawiam
ania

1. Data: 2002-12-03 13:54:55

Od: "Melania" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim za rady. Pozdrawiam.

1. Data: 2002-12-04 18:40:14

Od: "Melania" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> lepiej zostać przy samoopalaczu.

Ale ja się zawsze boję, że się jakoś nierówno posmaruję, i będzie to
brzydko wyglądało. Jak smarować się , żeby później nie było żadnych plam?

jasny lakier do paznokci?
dezodorant w kulce
Jaki to perfum ?:)
nowa grupowiczka