Re: operacja oczu

Data: 2003-02-17 22:02:05
Temat: Re: operacja oczu
Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

Witam,

> nie myl operacji usuwania zacmy i wszczepem sztucznych soczewek z laserowa
> korekcja wzroku !!!!!! - poza tym Twoj Ojciec nie mial korekty siatkowki
> laserem, bo czegos takiego nie ma, tylko zapewne zabezpieczenie siatkowki
> przed odwarstwieniem za pomoca obwodowej laserkoagulacji - to nie ma nic

Nie wiem - byc moze, ponoc wlasnie siatkowka mu sie "odklejala", czy
odwarstwiala (?) i mial to leczone laserem :)
Wybaczcie amatorstwo - mowie, co wiem, na przyszlosc zaznacze, ze
lekarzem nie jestem wiec prosze moje uwagi brac z przymrozeniem
oka i nie do konca na powaznie :-)
pozdr.

--
Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006