operacja oczu

1. Data: 2003-02-17 10:37:44

Temat: operacja oczu
Od: "Marietta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z grupowiczów jest po operacji laserowej oka? Interesuje mnie
bardzo to na ile jest to bezpieczna operacja i czy nie powoduje skutków
ubocznych. Wiem , że jest bardzo skuteczna , zapewnia 100% ostrość
widzenia.

2. Data: 2003-02-17 11:58:47

Temat: Re: operacja oczu
Od: d...@o...pl (Daria) szukaj wiadomości tego autora

Witam.

To wszystko zależy, jaka wada jest operowana laserem. Niewątpliwie,
operacje laserowe, to najnowocześniejsza metoda leczenia i bardzo
skuteczna.

Daria.

3. Data: 2003-02-17 12:37:52

Od: "nekufa" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daria" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> To wszystko zależy, jaka wada jest operowana laserem. Niewątpliwie,
> operacje laserowe, to najnowocześniejsza metoda leczenia i bardzo
> skuteczna.

a jesli jest to normalna korekcja wzroku obu oczu do 0 to sa jakies
zagrozenia?

pozdr.
Kuba

4. Data: 2003-02-17 12:44:27

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nekufa wrote:
> a jesli jest to normalna korekcja wzroku obu oczu do 0 to sa jakies
> zagrozenia?

Nie zawsze się do 0 da skorygować. Patrz przyklad: ja.
Zajrzyj na:
www.mavit.com.pl
www.okolaser.com.pl
Ania

5. Data: 2003-02-17 14:34:53

Od: "nekufa" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania B-J" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie zawsze się do 0 da skorygować. Patrz przyklad: ja.

a czy ta operacja grozi tym ze sie cos nie powiedzie i strace wzrok?

6. Data: 2003-02-17 18:26:48

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marietta" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bardzo to na ile jest to bezpieczna operacja i czy nie powoduje skutków
> ubocznych. Wiem , że jest bardzo skuteczna , zapewnia 100% ostrość

O laserowej korekcji wzroku bylo juz tutaj mowione wielokrotnie - zajrzyj do
archiwum.
Poszukaj www.mavit.com.pl
www.okolaser.com.pl

jesli chcesz dostac odpowiedz na watpliwosci od specjalisty ( ale dopiero po
przeanalizowaniu podanych powyzej stron i archiwum ) to napisz na priv -
odpowiem.

casus
o...@o...org.pl

7. Data: 2003-02-17 19:52:18

Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> a czy ta operacja grozi tym ze sie cos nie powiedzie i strace wzrok?

Moj ojciec mial przeszczepiane soczewki + korekte siatkowki laserem,
w sumie 3 operacje - widzi o niebo lepiej. Przebywajac w sumie z 4
miesiace w specjalistycznych szpitalach nie slyszal o nieudanej
tego typu operacji :)
Pozatym wydaje mi sie ze zaden lekarz nie zoperuje Ci obu oczu
jednoczesnie.
pozdr.

--
Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006

8. Data: 2003-02-17 20:05:18

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jednoczesnie.
> pozdr.
> Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006

Adamie
nie myl operacji usuwania zacmy i wszczepem sztucznych soczewek z laserowa
korekcja wzroku !!!!!! - poza tym Twoj Ojciec nie mial korekty siatkowki
laserem, bo czegos takiego nie ma, tylko zapewne zabezpieczenie siatkowki
przed odwarstwieniem za pomoca obwodowej laserkoagulacji - to nie ma nic
wspolnego z laserem uzywanym do korekcji wad wzroku.
Oczywiscie zacme sie operuje pojedynczo - korekte wzroku mozna zrobic u obu
oczu podczas jednego posiedzenia - zabieg typu LASIK wrecz obligatoryjnie.
A co do operacji oczu wogole - komplikacje sie zdarzaja, bywaja tez
oslepniecia.....ale statystycznie jest calkiem dobrze;-))))

casus

9. Data: 2003-02-17 22:02:05

Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> [...]
> przed odwarstwieniem za pomoca obwodowej laserkoagulacji - to nie ma nic

Nie wiem - byc moze, ponoc wlasnie siatkowka mu sie "odklejala", czy
odwarstwiala (?) i mial to leczone laserem :)
Wybaczcie amatorstwo - mowie, co wiem, na przyszlosc zaznacze, ze
lekarzem nie jestem wiec prosze moje uwagi brac z przymrozeniem
oka i nie do konca na powaznie :-)
pozdr.

--
Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006

Kondycja
co to jest?
kila?
Tracenie przytomnosci "na zawolanie"