operacja tętniaka łuku aorty wstępującej

11. Data: 2005-10-26 17:45:24

Temat: Re: operacja tętniaka łuku aorty wstępującej
Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26.10.05, około 19:23, Sarcia bulgocze

> Czyli wnioskuję, że lepiej poddać się operacji usunięcia tętniaka zanim
> ropocznie się proces rozwarstwiania?

To jest raczej oczywiste - że WSZYSTKIE choroby jest lepiej leczyć jak
najwcześniej.
Rozwarstwiający się nagle tętniak aorty jest stanem bezpośredniego
zagrożenia życia.

--
ika - umop apisdn

12. Data: 2005-10-26 17:48:11

Od: "Sarcia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jest raczej oczywiste - że WSZYSTKIE choroby jest lepiej leczyć jak
> najwcześniej.
> Rozwarstwiający się nagle tętniak aorty jest stanem bezpośredniego
> zagrożenia życia.

Dziękuję, bardzo mnie uspokoiły i pomogły Twoje opinie.

13. Data: 2005-10-26 17:58:46

Od: "Izabela " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sarcia <s...@w...pl> napisał(a):

> Dziękuję, bardzo mnie uspokoiły i pomogły Twoje opinie.
> Pozdrawiam

Trzymajcie się!
Kiedy bliska osoba ma miec zabieg?

14. Data: 2005-10-26 18:08:21

Od: "Sarcia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trzymajcie się!
> Kiedy bliska osoba ma miec zabieg?
> Pozdrawiam

Termin operacji nie jest odległy, bo już 2 listopada tata idzie do szpitala.
Przed operacją jeszcze koronografia i prawdopodobnie 4 listopada operacja.
Dziękuję za życzliwość.

15. Data: 2005-10-26 18:15:01

Od: "Izabela " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sarcia <s...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> Dziękuję za życzliwość.
>

> Zwykle jest tak ,że koronarografia jest na drugi dzien po przyjęciu ,ale
zabieg z szeregu względów nie musi byc na trzeci( nie strasze , tylko
delikatnie uprzedzam ,zebyscie sie na 100% na piatek nie nastawiali(także
dlatego ,ze w piatek nie zawsze jest pelny plan operacyjny).
Może tez zajśc koniecznośc wykonania zamiast koro tzw. MSCT na czyń wieńcowych
(często przy duzych tętniakach pelnej koro nie da się wykonać).
Pozdrawiam i jesli masz jakies pytania chetnie odpowiem (takze na priv)

16. Data: 2005-10-30 13:23:58

Od: "Izabela " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sarcia <s...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> 14 lat temu i jest już nieszczelna).
> Jesteśmy świadomi wysokiego ryzyka reoperacji. Ostatnio wyczytałam w
> internecie, iż średnia długość życia po wykonaniu zabiegu wszczepienia
> sztucznej aorty wynosi 5 lat, co jest efektem odrzucania implantu. Jeżeli
> ktoś orientuje się w temacie to bardzo proszę o informacje to dla nas bardzo
> ważne.
> Z góry dziękuję za opinie.
> Pozdrawiam
> Aga
>
> Co do procentow wklejam za najnowszą polska Interna:
Ryzyko zabiegu:4-7 %
Pięcioletnie przezycie dla osob bez choroby wieńcowej -60-80%
Pozdrawiam i trzymam kciuki!

17. Data: 2005-10-30 20:57:10

Od: "Sarcia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ryzyko zabiegu:4-7 %
> Pięcioletnie przezycie dla osob bez choroby wieńcowej -60-80%
> Pozdrawiam i trzymam kciuki!

Dziękuję za podanie statystyk.
A czy mogłabyś podać o ile masz możliwość pełne porcentowe dane dotyczące
przezycia, ponieważ zastanawia mnie co z pozostałymi 20 - 40%.
Czy są statystyki przezycia w zależności od wieku pacjenta?
Na jakim poziomie kształtują się statystyki po okresie dłuższym niż 5 lat po
operacji.

18. Data: 2005-11-04 14:33:26

Od: "Izabela " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sarcia <s...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> ktoś orientuje się w temacie to bardzo proszę o informacje to dla nas bardzo

Mocno trzymam kciuki!

Tętniak łuku aorty wstępującej - operacja
Insulina (Humulin N), działania uboczne
praca a grypa
Wyciąganie metalowych wzmocnień z nogi
No i teraz skumajcie sami jaki Tusk to był cienki bolek