operacje wzroku

1. Data: 2001-01-28 22:45:34

Temat: operacje wzroku
Od: "Krzysztof Szyszkowski" <s...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie gdzie można usunąć wadę wzroku metodą laserową?
Czy jest to bezpieczne i ile kosztuje. Mam dalekowzroczność +3.

Pozdrawiam
Krzysztof Szyszkowski
s...@g...univ.gda.pl

2. Data: 2001-01-31 08:07:05

Temat: Re: operacje wzroku
Od: "Piotrek. M" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

We wrocławiu jest centrum okolo 5000 PLN oba oczy mają strone www ale
cholera nie pamietam adresu cos www.???laser.cos tam

--
Piotrek. M.

3. Data: 2001-01-31 08:47:30

Od: Adam Legiec <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotrek. M" wrote:

> We wrocławiu jest centrum okolo 5000 PLN oba oczy majš strone www ale
> cholera nie pamietam adresu cos www.???laser.cos tam

Aż tak dużo ? W Warszawie za 4100 można zrobić w klinice "LASER", adres
http://www.okolaser.com.pl .

Adam

4. Data: 2001-02-02 00:01:41

Od: "Krystian Barłożewski" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Szyszkowski <s...@g...univ.gda.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9527jr$mbh$...@k...task.gda.pl...
> Czy ktoś wie gdzie można usunąć wadę wzroku metodą laserową?
> Czy jest to bezpieczne i ile kosztuje. Mam dalekowzroczność +3.

> [...]
Jakies pare miesiecy temu takze zaproponowano mi taki zabieg w gabinecie
prof. Gierek w Katowicach. cena wynosila jakies 900zł za oko +badania+pobyt
w szpitalu (jakies 2 dni) = okolo 2500zł.
jednakze trzeba przejsc szereg badan zanim sie zakwalifikuje na operacje.
Pomimo jednak tego ze zostalem zakwalifikowany wielu lekarzy odradzalo mi to
ze wzgledu na brak 100% skutecznosci. Po zabiegu juz nic wiecej nie mozna
zrobic. 100% korekcja wystepuje u okolo 60% pacjentow, dalsze 30% ma do +-1
dioptri, a pozostale nie moga obejsc sie bez okularow.
Ja sie na razie wstrzymuje, poczekam moze cos lepszego wymysla i
skuteczniejszego.

5. Data: 2001-02-02 16:38:55

Od: Adam Legięć (Legiec) <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystian Barłożewski" wrote:

> [...]
> w szpitalu (jakies 2 dni) = okolo 2500zł.
> (...)
> Ja sie na razie wstrzymuje, poczekam moze cos lepszego wymysla i

Jak za 2500 to metodą PRK chyba ? A wiesz że jest metoda LASIK ? Na pewno jest
lepsza i skuteczniejsza ...

Adam

6. Data: 2001-02-20 13:38:45

Temat: Odp: operacje wzroku
Od: "Monika" <f...@d...jhhh.> szukaj wiadomości tego autora

a ja zapłaciłam 400 zł

7. Data: 2001-02-20 16:32:33

Od: Adam Legięć (Legiec) <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:

> a ja zapłaciłam 400 zł

Gratuluję. Rozumiem że Kasia Chorych zrefundowała ?

Adam

8. Data: 2001-02-26 08:54:29

Od: "Monika" <f...@d...jhhh.> szukaj wiadomości tego autora

> Gratuluję. Rozumiem że Kasia Chorych zrefundowała ?
Jeszcze wtedy nie było tych chorych Kas Chorych. To było co łaska, bo
oficjalnie operacja była za darmochę

Ile może kosztować operacja jelita grubego?
Acenocumarol i ciąża
Skolioza idiopatyczna - metoda prof. Karskiego
niestrawności-brak kwasów-czym sie objawia i jakie sa skutki?
fosfataza zasadowa