opryskiwanie brzoskwini

11. Data: 2009-03-18 18:59:44

Temat: Re: opryskiwanie brzoskwini
Od: "groman" <g...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Wystarczy dokładnie przeczytać dołączoną ulotkę do preparatu.

Nie tą ogólną która jest napisana na odwrocie torebki ale tą która jest
dołączana (4-ro stronicowa wielkości torebki).
jeżeli jej niema to poprosić sprzedawcę.

I to wszystko

Życze uwaznego czytania a później smacznych owoców.
Pozdrawiam

12. Data: 2009-03-18 19:37:52

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:gprgrt$8q0$1@nemesis.news.neostrada.pl groman
<g...@o...eu> napisał(a):

> Wystarczy dokładnie przeczytać dołączoną ulotkę do preparatu.

Hejka. Którego preparatu?

> Nie tą ogólną która jest napisana na odwrocie torebki ale tą która
> jest dołączana (4-ro stronicowa wielkości torebki).
> jeżeli jej niema to poprosić sprzedawcę.

Nie wiem o jaką torebkę chodzi.
Pozdrawiam ulotkowo Ja...cki
PS Tnij posty i odpowiadaj pod spodem. :-)

13. Data: 2009-03-18 19:50:42

Od: "groman" <g...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Zobacz link
http://www.zielen24.pl/%C5%9Arodek-grzybob%C3%B3jczy
-syllit-65-wp-5g-substral-p-607.html

Pozdrawiam

14. Data: 2009-03-18 20:18:35

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

groman wrote:
> Zobacz link
> http://www.zielen24.pl/%C5%9Arodek-grzybob%C3%B3jczy
-syllit-65-wp-5g-substral-p-607.html

A ja bym radził zobaczyć link:
http://www.bip.minrol.gov.pl/FileRepozytory/FileRepo
zytoryShowImage.aspx?item_id=7761
gdzie czytamy:

Działa szkodliwie przez drogi oddechowe i po połknięciu.
Działa drażniąco na skórę.
Ryzyko poważnego uszkodzenia oczu.
Działa bardzo toksycznie na organizmy wodne, może powodować długo
utrzymujące się niekorzystne zmiany w środowisku wodnym.
Bardzo toksyczny dla pszczół w dawce powyżej 1,58 kg/ha.

i powstrzymać się od stosowania tego świństwa.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@g...com

15. Data: 2009-03-18 20:40:23

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:gprjrf$ckg$1@nemesis.news.neostrada.pl groman
<g...@o...eu> napisał(a):

> Zobacz link

http://www.zielen24.pl/%C5%9Arodek-grzybob%C3%B3jczy
-syllit-65-wp-5g-substral-p-607.html

Hejka. Chyba sam tego nie przeczytałeś? Lepiej zajrzyj na stronę
ministerstwa rolnictwa do etykiety instrukcji Syllitu 65 WP i na drugi raz
nie pisz bajek. :-(
Pozdrawiam konkretnie Ja...cki

16. Data: 2009-03-18 20:46:58

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:49c15721$0$4961$9a6e19ea@unlimited.newshosting.
com
Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> i powstrzymać się od stosowania tego świństwa.

Hejka. Masz rację Michale bowiem w IOR-owskim wykazie środków ochrony
roślin w rolnictwie ekologicznym nie jest wymieniony Syllit.
Pozdrawiam aprobująco Ja...cki

17. Data: 2009-03-18 21:03:59

Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2009-03-18 21:46:58 +0100, "Dirko" <i...@g...com> said:

> [...]
>>
> Hejka. Masz rację Michale bowiem w IOR-owskim wykazie środków ochrony
> roślin w rolnictwie ekologicznym nie jest wymieniony Syllit.

W takim razie jaka skuteczna alternatywa?

--
DJ

18. Data: 2009-03-18 21:20:47

Od: "groman" <g...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli stosujesz jaką kolwiek chemię to musisz godzić się na okreslone
konsekwencje.
Zawsze trzeba być świadomym swoich czynów.
Ja uwazam że owoc z własnej działki ten pryskany, jest bezpieczniejszy niz
ten rzekomo nie pryskany z bazaru.
Po drugie każdy srodek chemiczny stosowany zgodnie z regułami jest
całkowicie bezpieczny dla ludzi.

19. Data: 2009-03-18 21:27:44

Od: "groman" <g...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Podobno są gatunki brzoskwiń o których sie pisze że są tolerancyjne na
kędzierzawość.
Ja osobiście nie mam doswiadzczenia bo nie udało mi się takiej brzoskwini
spotkac.
Szukaj może będziesz miał więcej szczescia.

pozdrawiam

20. Data: 2009-03-18 23:11:16

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:gprp4d$jl2$1@nemesis.news.neostrada.pl groman
<g...@o...eu> napisał(a):

> [...]
> bezpieczniejszy niz ten rzekomo nie pryskany z bazaru.
> Po drugie każdy srodek chemiczny stosowany zgodnie z regułami jest

Hejka. Widzę, że nowy kolega ma zacięcie literackie i predyspozycje do
gatunku zwanego science fiction. ;-)
Pozdrawiam wysublimowanie Ja..cki
PS Kolejny raz zwracam się, żebyś ciął posty na które odpowiadasz a Twoja
odpowiedź, żeby znalazla się pod cytowanym postem.
Nie widzisz, jak piszą inni?

Myjka ciśnieniowa
Wlaczac juz wode?
PIORIN