opryszczka:(((

1. Data: 2003-05-12 09:07:36

Temat: opryszczka:(((
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co jakis czas (co kilka miesiecy) robi mi się na górnej wardze świstwo zwane
opryszczką....w dodatku w ciężkiej postaci, czyli kilka (3-7) pęcherzyków
plus opuchlizna jak diabli. Zadne zoviraxy raczej mi nie pomagają, świństwo
i tak trzyma się ponad tydzień. Słyszałam kiedyś o galaretce aloesowej,
która ma łagodzić obiawy...ale nigdzie nie mogę tego kupić...używałyście
tego albo natknęłyście sę gdzieś?...
jakie jeszcze są sposoby na zwalczanie tego draństwa? ja w czasie "ataku"
nie moge wyjść z domu tak to wygląda (dziób zapuchnięty na 10 cm w przód...)
ratunku....:(((

1. Data: 2003-05-12 09:15:27

Temat: Re: opryszczka:(((
Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroofka" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jakie jeszcze są sposoby na zwalczanie tego draństwa? ja w czasie "ataku"
> nie moge wyjść z domu tak to wygląda (dziób zapuchnięty na 10 cm w

O galaretce aloesowej nie wiem, ale z Oriflame mam zel aloesowy z 80%-owa
zawartoscia aloesu. Moze on pomoze?
A jeszcze w jakiejs gazecie (nie pamietam jakiej) przeczytalam, ze dobrze
jest na opryszczke przylozyc wacik nasaczony esencja herbaty, albo kawy. Ale
czy to skutkuje to nie mam pojecia, bo z braku opryszczki (odpukac ;) ) sama
nie wyprobowalam.
Kasia

1. Data: 2003-05-12 09:18:11

Od: "Słonik" <m...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, wiem co przeżywasz:-( .dla mnie najskuteczniejsza jest masc
Vratizolin. Po chorobie mialam tych "bąbelków" z 8 , a po tygodniu (nie
drapałam!) zostały małe ślady i moglam się juz pokazać ludziom.nakładasz
małą ilość, ale często.
pozdrawiam
mumin

1. Data: 2003-05-12 10:04:32

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kroofka napisał:
> [...]
> nie moge wyjść z domu tak to wygląda (dziób zapuchnięty na 10 cm w przód...)

W aptece jest tez masz Hydrocortisonum. Na recepte z
wiadomej przyczyny. Tania jak barszcz ale pomaga jak nie
wiem. Zimno (opryszczka) schodzi mi bez zarzutu. Problem mam
z zajadami, moze ktoras z Was ma na nie sposob? Mam wiecznie
rozwalone kaciki ust i wygladaja jakby byly rozrywane i w/w
masc nie skutkuje :(

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-05-12 10:22:34

Od: "Magdalena Wrona" <m...@a...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z doświadczenia wiem, że dobrze działa sztyft POLVIR niedrogi, bezbarwny i
łatwy do stosowania. Pozdrawiam - Magda

1. Data: 2003-05-12 10:48:21

Temat: Odp: opryszczka:(((
Od: "agnieszka" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
z doświadczenia wiem (mam ten sam problem:()że każda maść mająca w swojej
nazwie VIR działa tak samo. czy to zovirax czy jakiś inny specyfik (mają
podobny skład).
a co do aloesu jest rewelacyjny. ja sobie idę do okna ucinam kawałek
gałązki, rozkrajam i przykładam. aha świetnie też działa na moją buźkę i
wydaje mi się że blizny też po nim bledną:)))
moja mam z kolei opryszczki smaruje cebulą (ale mi to nie pomaga) i jej przy
każdej miesiączce wyskakuje. dostała od dermatologa jakiś środki do ustne.
niestety nie pamiętam nazwy. też działają rewelacyjnie.
pozdrawiam
agnieszka

1. Data: 2003-05-12 10:53:01

Od: "Patrycja" <k...@w...opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakie jeszcze są sposoby na zwalczanie tego draństwa? ja w czasie "ataku"
> nie moge wyjść z domu tak to wygląda (dziób zapuchnięty na 10 cm w

Jak czujesz, ze cos zaczyna Cie swedziec to posmaruj to duza iloscia maki
ziemniaczanej, albo sola oczyszczona. nie wyjdzie tyle tych okropnych
babelkow i mozna juz nawet wyjsc z domu.Powodzenia

1. Data: 2003-05-12 11:02:58

Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 12 May 2003 12:04:32 +0200, walkie! wrote:

> Problem mam
> z zajadami, moze ktoras z Was ma na nie sposob? Mam wiecznie
> rozwalone kaciki ust i wygladaja jakby byly rozrywane i w/w
> masc nie skutkuje :(

Prawdopodobnie brakuje Ci witamin z grupy "B".
Pogoogluj, jest trochę informacji na ten temat i nawet podają, czym to
leczyć.

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-05-12 11:10:57

Od: "EMTB Muszynscy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakie jeszcze są sposoby na zwalczanie tego draństwa? ja w czasie "ataku"
> nie moge wyjść z domu tak to wygląda (dziób zapuchnięty na 10 cm w

Współczuję. Ja mam to świństwo 1-2 razy do roku. Jedyne co mi pomagało i co
bez obaw polecam to ZOVIRAX. Malutka maść (ale ta ilość raczej wystarcza na
1 leczenie) i droższa od innych, ale dobra. Wypróbowałam jakieś maści od
dermatologa i tez jakąś inną polską, ale niestety nie pomagały, tylko sie
rozbabrało. Nie namaczj tego niczym, nawet w trakcie mycia.
pozdrov
EMila

1. Data: 2003-05-12 11:24:43

Od: "EMTB Muszynscy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> W aptece jest tez masz Hydrocortisonum. Na recepte z
> wiadomej przyczyny. Tania jak barszcz ale pomaga jak nie
> wiem. Zimno (opryszczka) ...

Tzw. "zimno" to nie to samo co opryszczka więc też co innego na nią działa.
Opryszczka to choroba bakteryjna, która "ujawnia się" najczęściej gdy
organizm jest osłabiony.
EMIla

Miraculum krem matujacy
prasownica do włosów