opryszczka! pomocy!

1. Data: 2003-03-25 14:19:27

Temat: opryszczka! pomocy!
Od: "jarzabek" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Pomozcie prosze! Jak pozbyc sie szybko obfitej opryszczki? Zaatakowala mi
cala gorna warge. Co mam zrobic?

Tomek

2. Data: 2003-03-25 16:28:11

Temat: Re: opryszczka! pomocy!
Od: d...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Pomozcie prosze! Jak pozbyc sie szybko obfitej opryszczki? Zaatakowala mi
> cala gorna warge. Co mam zrobic?
>
> Tomek

cze
niestety nie ma na to leku i nie wierz ze np zovirax ci pomoze- gdyz ludzie
siegaja po niego za pozno, jak tylko zacznie swedziec to trzeba zastosowac
ktorys z preparatow, odpowiednikiem tego preparatu jest duzo tansze np:
hewiran, vratizolin, ale trzeba pamietac, ze jak sie juz cos pokaze to na te
leki jest za pozno, one ewentualnie zlagodza dolegliwosci, powinno sie chronic
usta przed sloncem, wiatrem. to jest oczywiscie leczenie miejscowe, gdyz
opryszczke wywoluje wirus, ktory moze prowadzic do zmian w innych czesciach
ciala (glownie blony sluzowe) i czesto trzeba stosowac leczenie ogolne.

3. Data: 2003-03-25 17:44:55

Od: "Ela" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jarzabek" <j...@s...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Pomozcie prosze! Jak pozbyc sie szybko obfitej opryszczki? Zaatakowala mi
> cala gorna warge. Co mam zrobic?
>
> Tomek

Ja zawsze stosuję Zovirax - nawet jak juz jestem "zaatakowana". Zawsze gdy
pomyślę - a nie warto, to i tak nie pomoże, nastepnego dnia mam kolejną
skwarkę :(. Więc stosuję.

Na atak stosuję maść cynkową - obficie i często - w domu non stop. Na
ulicę... nie wygląda to dobrze.
Jak skwra przyschnie - oxykort, albo inne moaści wspomagające gojenie (już
nie w takich ilościach) na zminę z wazeliną lub dermosanem. Strupki na
ustach lubią pekać i wtedy trudno sie goją. Jak zastosujesz taka kurację -
skwraki miną najszybciej.

Pozdrawiam Ela

4. Data: 2003-03-25 21:05:31

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomozcie prosze! Jak pozbyc sie szybko obfitej opryszczki? Zaatakowala mi
> cala gorna warge. Co mam zrobic?

możesz poprosić lekarza o lek przeciwwirusowy w tabletkach, np. Heviran.

5. Data: 2003-03-26 09:13:40

Od: "Anna" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam
> Pomozcie prosze! Jak pozbyc sie szybko obfitej opryszczki? Zaatakowala mi

Ja rowniz polecam Heviran - sprawdzony, ale na recepte.
Ania

6. Data: 2003-03-26 09:15:57

Od: "Beata M." <b...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

jarzabek napisał(a):

> Witam
> Pomozcie prosze! Jak pozbyc sie szybko obfitej opryszczki? Zaatakowala mi
> cala gorna warge. Co mam zrobic?

Kup sobie w aptece ranviran, jest to masc, ktora stosuje sie na takie
dolegliwosci, prawda jest ze najlepiej zaczac tym smarowac miejsca chorobowo
zmienione na samym poczatku pojawienia sie opryszczki, ale pozniej tez
mozna. Jest, moim zdaniem, lepsza od vratizolinu, bo szybciej spala
opryszczke. W poniedzialek poszlam do apteki po vratizolin, a pani
zaproponowala mi ranviran i dzis mam tylko malego strupka na gornej wardze,
ktory sie goi:-).
Pozdrawiam juz prawie bez opryszczki
Beata M.

7. Data: 2003-03-26 10:15:49

Od: "jarzabek" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za dobre rady!
Poszedlem dzisiaj do lekarza i dostalem recepte na Heviran. Za miesiac do
kontroli mam przyjsc. A moja oprycha dzisiaj przybrala rozmiary gigantyczne.
Wydaje mi sie ze za moment odpadnie mi gorna warga. Cos okropnego.
Jeszcze raz dziekuje

zawirusowany Tomek

8. Data: 2003-03-28 01:20:02

Od: "pg" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A mnie od lat ( dokładnie od mojego długiego pobytu w Afryce) opryszczka
wyskakuje dość często na pośladku.
Stosuję acyclovir w różnych postaciach, ale chciałbym się tego w końcu
pozbyć. Lekarz ( Hindus) sugerował naświetlania rtg. Co sądzicie/
Pozdr.
PG

okulary do komputera "zerówki" a ból oczu
Gdzie coś znaleść o szkodliwym działaniu hałasu?
ortopeda dziecięcy
Gdzie w polsce robi sie operacje oczu
Tabletki antykoncepcyjne problem