Re: opryszka a ciaza

From: "violeczka" <v...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: opryszka a ciaza
Date: Wed, 3 Apr 2002 14:20:31 +0200
Sender: v...@p...onet.pl@s52.star.net.pl

> Bardzo dziekuje wszystkim za odpowiedzi.
> Wczoraj bylam u lekarza, ktroy jak uslyszal moje obawy - usmiechnal sie i
> powiedzial, ze to czego sie obawiam, to jakies przesady ludowe.
> Troche mnie to pocieszylo.
> C.

dziwie sie, ze tak lekko podchodzi do tego tematu, chyba nie zdarzylo mu sie
widziec dzieci zakazone okoloporodowo HSV2, bo powaznie by sie zastanowil
zanim zaliczylby ten temat do przesadow. Mi nie jest wcale do smiechu kiedy
diagnizujemy takie malenstwa (na szczescie niezmiernie rzadko).
pozdrawiam
violeczka