optymalni i ich dieta

81. Data: 2005-11-14 16:06:51

Temat: Re: optymalni i ich dieta
Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Golo" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
news:op.sz8mftzgribdzh@krzys...
> Dnia Mon, 14 Nov 2005 06:11:26 +0100, Akulka <s...@g...pl>
> Wiesz Ty co?
> Zmiksuj schabowego z dżemem i zrób sobie kroplówke na leżąco.

Wiesz Ty co? Zrób sobie to sam, to może będziesz na tyle elokwentny, by
wrócić do mojego głównego postu i zobaczyć o co naprawdę w nim chodziło (a
na pewno nie chodziło w nim o dietę DO jako odchudzającą i mój ewentualny
problem z wagą). Ale to dla ciebie chyba za trudne, szkoda, ale za to teraz
z czystym sumieniem mogę potwierdzić, że masz kłopoty z czytaniem ze
zrozumieniem. Może popracuj nad tym, bo to wstydliwy problem.

Pozdrawiam,
Akulka

82. Data: 2005-11-14 16:29:35

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Are pisze:

> Co do Twojej sygnaurki lamiacej netykiete przynajmniej na 2 sposoby:

[ciach]

Miec swoj wlasny fanklub to pewnie w niektorych kregach nobilitujace.
Ciekawe na ile w tym mojej winy, ze moj wlasny rekrutuje sie - niestety
- z (tak, to o tobie, Slawku, i prosilbym o cytowanie tej wypowiedzi w
calosci, jesli masz tak zwane "jaja") cwiercinteligencji. Innych prosze
natomiast o niecytowanie wypowiedzi moich fanow. Z wyrazami powazania.

83. Data: 2005-11-14 19:48:28

Od: "jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński"

> [...]
> calosci, jesli masz tak zwane "jaja") cwiercinteligencji. Innych prosze
> natomiast o niecytowanie wypowiedzi moich fanow. Z wyrazami powazania.

czy z tego nalezy wyciagnac wniosek, ze zbyt dlugie praktykowanie
wegetarianizmu zle wplywa na pamiec!?

Jurek

84. Data: 2005-11-15 20:34:52

Od: "slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:dladtf$qtq$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> - z (tak, to o tobie, Slawku, i prosilbym o cytowanie tej wypowiedzi w
> calosci, jesli masz tak zwane "jaja") cwiercinteligencji.

Ależ te wnioski są niczym nie usprawiedliwione ;) tu nie chodzi o
nobilitację ;( ale raczej o uwypuklenie degradacji ;) kto wie ?? może nawet
spowodowaną zamuleniem przez błonnik szlaków metabolicznych w twoim mózgu
;(?? pedagoga z wyzszej uczelni ;) praktykującego wegetarianizm ;)

--
"Wegetarianie nie jedza roslin z potrzeby, lecz z wyboru. Wlasnie
dlatego, ze brak dowodow na potrzebe jedzenia miesa."

85. Data: 2022-06-29 15:02:24

Od: Tomasz Kopczyk <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim niezdecydowanym polecam spróbować diety wegetariańskiej i przeczytać
https://cateringfoodharmony.pl/dieta-wegetarianska-z
asady-i-przepisy
To może pomóc zrozumieć zagadnienie diety wege.
Pozdrawiam
Tomasz

pytanie o dietę MM...
CKD - stezenie cial ketonowych