Jak dobrze nalozyc fluid ?

1. Data: 2006-01-09 09:53:29

Temat: Jak dobrze nalozyc fluid ?
Od: "Marx" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Co jakis czas moja dziewczyna ma problem z rownomiernych nalozeniem fluidu.
Uzywa ona przed nalozeniem krem nawilzajacy Avon SPF 15 ten niebieski a
podklad Maybelline dream matte.

A moze polecicie jakies inne sprawdzone sposoby ? moze nie dawac kremu ?
moze tutaj jest przyczyna tweorzednia sie grudek i pekniec.

Pozdrawiam :)

1. Data: 2006-01-09 10:06:05

Temat: Re: Jak dobrze nalozyc fluid ?
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A moze polecicie jakies inne sprawdzone sposoby ? moze nie dawac kremu ?
> moze tutaj jest przyczyna tweorzednia sie grudek i pekniec.

jelsi krem odpowiada skórze to poczekac az sie wchlonie
jelsi podklad jest dobrany do skory a peka to byc moz eskora jest zle
nawilzona lub podklad za mocno matujacy.moze warto sporobowac cos innego.

to z ejest przeterminowyany krem lub podklad nie biore pod uwage.

mozna palcami nakladac lub gabka ,ja sobie wole palcami,robie malutkie
kripeczki i delikatnie rozcieram ,wklepuje,czekam chwile az sie
wchlonie,i nakldam puder.
p.

1. Data: 2006-01-09 14:45:55

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w

> jelsi krem odpowiada skórze to poczekac az sie wchlonie
> jelsi podklad jest dobrany do skory a peka to byc moz eskora jest zle
> nawilzona lub podklad za mocno matujacy.moze warto sporobowac cos innego.

albo sie go ładuje za duzo :)
--
Margaret

1. Data: 2006-01-09 15:02:10

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margaret napisał(a):
> Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w

> albo sie go ładuje za duzo :)

A przypadkiem dream matte nie mial tu opinii ,,wazacego'' sie na twarzy?

th

1. Data: 2006-01-09 15:11:39

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w

> A przypadkiem dream matte nie mial tu opinii ,,wazacego'' sie na twarzy?
> th

nie wiem.
ja uzywam i mi sie nie wazy :)

--
Margaret

1. Data: 2006-01-09 15:21:52

Temat: [ort] Re: Jak dobrze nalozyc fluid ?
Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 09 Jan 2006 16:02:10 +0100, Theli wrote:

> A przypadkiem dream matte nie mial tu opinii ,,wazacego'' sie na twarzy?
>
> th

ja uwazam, ze tak ten jak i inne podklady znakomicie waza sie na wagach.
nie spotkalam nigdy osoby z twarza umiejaca odczytywac wage takiego
podkladu. moze dlatego laduje za duzo go?

<lyp_ortofilskie> waRZacego </>

--
Boska
ex-terminat[ort]

1. Data: 2006-01-09 15:25:30

Temat: Re: [ort] Re: Jak dobrze nalozyc fluid ?
Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boska"

> podkladu. moze dlatego laduje za duzo go?
> <lyp_ortofilskie> waRZacego </>

dzieki:)
zasugerowalam sie i powtorzylam blad:)

--
Margaret

1. Data: 2006-01-09 16:15:12

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marx napisał(a):
> [...]
> Uzywa ona przed nalozeniem krem nawilzajacy Avon SPF 15 ten niebieski a
<ciach>

jak dla mnie pudry matujące maybelline to całkowita porażka...

podobnie jak rimmel...

--
E_m_i_

"Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
mieć mocne skrzydła.
Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
K. Chopin "Przebudzenie"

1. Data: 2006-01-09 16:19:24

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e...@c...pl> napisał w

> jak dla mnie pudry matujące maybelline to całkowita porażka...
> podobnie jak rimmel...

a ja uwazam akurat dream matte za wyjatkowo udany :)

--
Margaret

1. Data: 2006-01-09 16:53:20

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Boska napisał(a):

> <lyp_ortofilskie> waRZacego </>

Ups, co za wstyd. A ja zawsze sie szczycilam tym, ze bledy ortograficzne
sie mnie nie imaja ;)

th

jakość perfum na allegro
Witaminy CENTRUM na sprzedaz 250tabl.