Re: ortografia!

From: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: ortografia!
Date: Wed, 5 Dec 2001 14:08:04 +0100

Mania w news:9uk681$mbk$1@news.tpi.pl...
(...)

> PS Jaka jest różnica dla czytającego (w wygodzie) pomiędzy
> charakterem i harakterem.? Dla mnie żadna! Uważam, że to
> obrzydliwy, utrudniający życie stereotyp. O!

Jeżeli całe zycie czytając książki obraz "charakteru" utrwala się
wewnatrz mózgownicy - nagłe trafienie na wyraz "harakter" powoduje
zatrzymanie się procesu percepcji - stratę energii potrzebną na
przeanalizowanie zjawiska, program dekodujący się zapętla, dokonuje
powtórnej analizy.... rozpoznania, wywołuje zbędne w tym miejscu refleksje...
Jakież to kosztowne!! :)

Ale aby tak sie stało te wzorce z ksiązek muszą być jednak zapisane.
Jesli wzorcami staje się bełkotliwy i dyslektyczny internet - nie ma żadnych
kosztów. Czyta sie gładko, wszystkie haraktery pisma. ;))

serdeczności
All
~~~~~~~~~