oryginalnosc Nailtek

1. Data: 2005-12-26 18:41:23

Temat: oryginalnosc Nailtek
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Pisalam wczesniej, ze chce kupic odzywke Intensive Therapy II. Odzywke
kupilam od sprzedawcy janfrom, bo jest z mojego miasta i odbior byl
osobisty. Jednak ogladam teraz aukcje na Allegro i pojawily sie nowe z takim
oto opisem:

"----!!!!----UWAGA----!!!!---- NA ARABSKIE I TURECKIE NIEUDOLNE PODROBKI (
FLAKONIK NIE POSIADA NAPISU w PELNYM BRZMIENIU NAZWY PRODUKTU -- dla NAIL
TEK II INTENSIVE THERAPY powinien byc nadruk " NAIL TEK nail program II
INTENSIVE THERAPY for soft, peeling nails " a z tylu nazwa producenta i inne
informacje. WAZNY JEST FRONT FLAKONIKA --- NA NIEORGINALNYCH PRODUKTACH NIE
MA PELNEJ INFORMACJI KTORA PODALEM WCZESNIEJ"

No i teraz zglupialam. Czesc produktow na Allegro ma napis "NAIL TEK nail
program II INTENSIVE THERAPY for soft, peeling nails" a czesc nie. Ja
kupilam i nie mam takiego pelnego napisu :(

Czy ktos kto ma te odzywke od dystrybutora polskiego moze rozwiazac ten
problem?

Zazula

1. Data: 2005-12-26 19:40:59

Temat: Re: oryginalnosc Nailtek
Od: "hihi" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał
> [...]
> kupilam i nie mam takiego pelnego napisu :(
>
> Czy ktos kto ma te odzywke od dystrybutora polskiego moze rozwiazac ten

Witam, ja kupiłam dwa i... jeden ma pełen napis, a drugi nie ma, więc
napisałam do sprzedawcy, który twierdzi, że buteleczki na rynek USA nie
wszystkie ten napis mają, natomiast na rynek europejski mają.
Na wizażu jedna z dziewczyn opowiadała o foundation w kolorze brązu, który
miał rzekomo być podróbką, a okazało się, że na rynek USA są dwie wersje
mleczna i brązowa, a na europejski jest tylko jedna - mleczna.
Postanowiłam po świętach skontaktować się z dystrybutorem i zapytać o te
napisy, bo nie chcę smarować paznokci czymś, co mogłoby je zniszczyć, bo i
tak są w opłakanym stanie. Mam nadzieję, że obie odżywki są oryginalne.

hiver

1. Data: 2005-12-26 19:48:31

Od: "hihi" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hihi" <l...@g...pl> napisał

> Witam, ja kupiłam dwa i... jeden ma pełen napis, a drugi nie ma

Aha! Chciałam dodać, że wszystkie inne informacje na buteleczkach, jak i w
instrukcji są co literki takie same, co mnie ciut pociesza, choć o niczym
nie świadczy, wiem...

hiver

1. Data: 2005-12-26 23:02:56

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula napisał(a):

> [...]
> Ja kupilam i nie mam takiego pelnego napisu :(
>
> Czy ktos kto ma te odzywke od dystrybutora polskiego moze rozwiazac ten

Ja swoja kupowalam u dystrybutora i takiego napisu nie bylo. Ani na
butelce, ani na kartoniku. Jest to co prawda Foundation II, ale
zamawialam parokrotnie Intensive Therapy i takiego napisu ani troche
sobie nie przypominam.

Na reklamie tej firmy w branzowym czasopismie "Paznokcie" takiego napisu
rowniez nie ma.

No i w koncu na stronie www.nailtek.pl taki napis jest widoczny, ale nie
na odzywkach, lecz na kartoniku(?), na ktorym stoja.

Pozdrawiam
Aduś

1. Data: 2005-12-26 23:18:16

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aduś wrote:

> [...]
>
> No i w koncu na stronie www.nailtek.pl taki napis jest widoczny, ale
> nie na odzywkach, lecz na kartoniku(?), na ktorym stoja.

Pocieszylyscie mnie z hihi. Bo na wizazu zdjecie jest bez napisu. Poza tym,
ktos kupujacy w USA sam moze nie byc swiadomy, czy kupuje podrobke czy nie.
Jeszcze dodam, ze u mnie na sloiczku jest nadrukowany numer 3147, a szklo ma
wytloczony symbol czterolistnej koniczyny i numer 32.

Zazula

1. Data: 2005-12-26 23:35:11

Od: "hihi" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał

> Pocieszylyscie mnie z hihi. Bo na wizazu zdjecie jest bez napisu.
http://photo.unreal.pl/current/nailtek.jpg
tu jest zdjęcie moich IT, mało widać, bo ja amator jestem, a TŻ zdjęcie by
dopiero jutro wieczorem zrobił, ale widać, że na jednej butelce napis jest,
a na drugiej nie ma.

Poza tym,
> ktos kupujacy w USA sam moze nie byc swiadomy, czy kupuje podrobke czy
> nie.

Mój sprzedawca twierdzi, że kupuje z pewnego źródła, a jak wynika z
komentarzy, sprzedał tego pare setek... bez żadnego negatywa.

> Jeszcze dodam, ze u mnie na sloiczku jest nadrukowany numer 3147, a szklo
> ma wytloczony symbol czterolistnej koniczyny i numer 32.

Mam to samo, czyli nadrukowane numery (różne) oraz wytłoczona koniczynkę
oraz numery 41 i 16.
Tak ze wspólnych opisów wynikałoby, że obydwa są oryginalne, co?

hiver, z nadzieją

1. Data: 2005-12-26 23:58:13

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula napisał(a):
> a szklo ma wytloczony symbol czterolistnej koniczyny i numer 32.

Nawet nie wiedzialam, ze moja odzywka ma jakas koniczyne :D Ale
rzeczywiscie. No i nr 42 oraz nr seryjny.

Mysle, ze mozecie byc spokojne :) Pewnie ten produkt, jak wiele innych,
nieznacznie sie rozni, w zaleznosci od rynku, na jaki trafia.

Pozdrawiam
Aduś

fryzjer, kosmetyczka
Carbamid-Peroxid /