Re: oscypek

1. Data: 2002-05-23 08:49:58

Temat: Re: oscypek
Od: "Anna Wojciechowska" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sałatka góralska

1 główka karbowanej sałaty
1 cebula biała
1 cebula czerwona
2 pomidory
4 małe oscypki lub 1 duzy
1 strak papryki
1/2 cytryny
sol,pieprz,ostra papryka
1 lyzka oliwy z oliwek

sałate rozdrobnic,cebule,pomidory,papryke pokroic w krazki
sol rozpuscic w 1/2 lyzeczki przegotowanej wody dodac papryke i pieprz i
oliwe i sok z cytryny -wymieszac

wszystkie skladniki włozyc do salaterki i polac sosem

a tak swoja droga to oscypki sa bardzo dobre pokrojone w plastry i usmazone
na oleju

Ania

Ania Wojciechowska
0 600 073 049

1. Data: 2002-05-23 08:58:07

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak ktoś nie ma oscypka ale ma albo moze kupic wedzona mozarelle - ktora
jest w smaku podobna do oscypka - moze zrobic taka salatke;-))
Mi do krainy oscypkow bardzo daleko, wiec zadowole sie mozarella.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-05-23 09:28:31

Od: <e...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sałatka góralska

DZIEKUJE CI BARDZO BARDZO :)

> a tak swoja droga to oscypki sa bardzo dobre pokrojone w plastry i usmazone
> na oleju

Ostatnio jak bylam w Zakopanem, to nawet jadlam oscypek z ogniska - byl
przepyszny, bo nie dosc ze byl fajnie rozpuszczony to na dodatek pieknie
pachnial - tylko trzeba go w grube plasterki pokroic - polecam :)

Ewa

1. Data: 2002-05-23 09:36:59

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio jak bylam w Zakopanem, to nawet jadlam oscypek z ogniska - byl
> przepyszny, bo nie dosc ze byl fajnie rozpuszczony to na dodatek pieknie
> pachnial - tylko trzeba go w grube plasterki pokroic - polecam :)

I dość mocno zrumienić - mniam, do tego coś zielonego i już jest obiadek
pyszny...

Aga

1. Data: 2002-05-23 10:43:58

Od: "Vicky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agusiek" <A...@i...pl> napisał w wiadomości

> I dość mocno zrumienić - mniam, do tego coś zielonego i już jest obiadek
> pyszny...
>
> Aga

A propos pieczonego sera... Jadłam kiedyś smaożony cammembert. Pycha.
Smażony normalnie na patelni jak kotlet, ale bez panierki. Do tego sos
śmietanowo-żurawinowy czyli bita śmietana i dżemik żurawinowy. Sos był dla
mnie odrobinę za słodki, ale serek... Najlepszy właśnie na ciepło

Pozdrawiam
Zgłodniała Vicky :-)

figa z makiem, z pasternakiem
gdzie trzymacie przepisy?
wcale nie OT / długie, ważne i niepokojące
Spagetti
Robiliśmy z kolegą sushi :)