osobowosc prostytuki

11. Data: 2008-07-17 23:07:59

Temat: Re: osobowosc prostytuki
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:
> Lepsza jest legalizacja prostytucji niż podziemie.
> Zgoda.

> Ale nie o to chyba chodziło.

Ma to związek w tym sensie, że do Twojego równania można także dołożyć na
przykład produkcję/handel żywnością i używkami. Wiele rzeczy z masowej
produkcji szkodzi naszemu zdrowiu, a niektóre nawet są bardzo groźne i
śmiertelne.
A więc: Masowa żywność = zło? :)

michał

12. Data: 2008-07-17 23:16:32

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najpierw dopatrzyłeś się w moim poście czegoś czego nie napisałem,
a teraz starasz się przypisać mi jakąś dyskusyjną zależność odnoszącą
się do czegoś co napisałem, ale z czym się nie utożsamiam.
Dziwne dość.

--
CB

13. Data: 2008-07-18 07:18:01

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:
> [...]
> a teraz starasz się przypisać mi jakąś dyskusyjną zależność odnoszącą
> się do czegoś co napisałem, ale z czym się nie utożsamiam.

Dziwne dość jest też to, że piszę pod. :)

michał

14. Data: 2008-07-18 20:29:27

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Fri, 18 Jul 2008 00:03:39 +0200, kto: michal, co:

tak? ciekawe czy to reguła

15. Data: 2008-07-18 21:10:09

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel wrote:
> Kiedy: Fri, 18 Jul 2008 00:03:39 +0200, kto: michal, co:

> tak? ciekawe czy to reguła

Kolega mi mówił, że tak.

michał

16. Data: 2008-07-18 21:30:38

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Fri, 18 Jul 2008 23:10:09 +0200, kto: michal, co:

> Kolega mi mówił, że tak.

aha... myślałem że znasz jakieś badania...
może to zależy od tego czy kogoś stać?

17. Data: 2008-07-18 21:37:55

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel wrote:

> aha... myślałem że znasz jakieś badania...
> może to zależy od tego czy kogoś stać?

Nie, nie znam żadnych badań w tym temacie. Bazując na własnym doświadczeniu
mam takie przekonanie. Owszem mógłbym rozróżnić usługi pod względem jakości,
estetyki, kulturi osobystej, ale zawsze chcarakterystyczne było to, że
najfajniej było przed. Może to ze skąpstwa?... ;)

18. Data: 2008-07-19 16:36:48

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Fri, 18 Jul 2008 23:37:55 +0200, kto: michal, co:

> [...]
> względem jakości, estetyki, kulturi osobystej, ale zawsze
> chcarakterystyczne było to, że najfajniej było przed. Może to ze

pewnie nie, ale generalnie chyba może od różnych rzeczy zależeć.
właściwie mam rozumieć ze seks za który się płaci także tym różni
się od normalnego?

19. Data: 2008-07-29 12:26:13

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <r...@g...com> wrote in news:b40e0238-d857-49e5-bd13-
4...@r...googlegroups.com:

> chce kobiety cnotliwej a jednoczesnie chce spelniac
> swój biologizm

ale niekoniecznie z prostytutkami

--
Y?

20. Data: 2008-07-29 12:27:35

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in news:g5lr4b$hju$1@node1.news.atman.pl:

> Prostytucja kojarzy mi się podobnie jak niewolnictwo.
> Cos jak handel ludzmi, tylko w ograniczonym zakresie.
> No i handlarzem jest tu sama prostytutka.

znaczy lepsze jest dawanie za darmo? ;)

--
Y?

Re: Tomek, wracaj do tarskiego, ja tutaj posprzątam
osobowosc prostytuki
Re: Nota chance in hell for omammy
KUPA REFLEKSJI
don-Ziobro - ikona "praworządności" IV RP stawia siebie ponad prawem