Re: ostatnia deska ratunku czyli jak zagadac do dziewczyny

From: "darek miauu" <t...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: ostatnia deska ratunku czyli jak zagadac do dziewczyny
Date: Sun, 14 Mar 2004 19:08:16 +0000 (UTC)

maro44 <m...@o...pl> napisał(a):

> OK moze nie wyraziłem się zbyt jasno i trochę przesadziłem. Nie uważam sie
> zakochałem lecz zostałem zauroczony tą dziewczyną. I prosze o pomoc w jaki
> sposób do niej zagadać. Jak zebrac w sobie tyle odwagi żeby do niej podejść
> i coś powiedzieć żeby nie uzała mnie za kompletnego debila i prostaka.

No ale czego oczekujesz? "Abrakadabra"?? Myślisz, że są jakieś magiczne
zaklęcia, które, gdy tylko wypowiesz, to dziewczyna będzie cała Twoja??

Nawet, gdy podejdziesz do niej i zagadasz, to potem taka długa droga, że
hohoho!
Dalej, zakładając że ona jest tobą w ogóle zainteresowana, czeka was długie
tworzenie relacji między wami i tez nie jest powiedziane, że coś z tego
wyniknie. A nawet jak wyniknie, to może się potem skończyć boleśnie i
będziesz żałował, że podszedłeś. :)

Wbrew pozorom nie jest to jednak wiadomość pesymistyczna, ale optymistyczna.
Słowo!
No bo skoro stracić możesz na każdym etapie, to dlaczego bać się akurat tego
pierwszego?

Podejrzewam, że jesteś jeszcze młodziutki, więc to normalne.
Ja będąc nastolatkiem miałem podobnie lęki, potem dopiero zorientowałem się,
że skoro jakaś dziewczyna od czasu do czasu do mnie decyduje się podejść, to
i ja mogę zdecydować się na to samo :)

Pozdrawiam,
Darek.

PS.
Jak mówi staroruskie przysłowie: "wszystkich dziewczyn i tak nie zaliczysz,
ale próbować warto" :)