ostatnie ECA...

1. Data: 2002-07-15 13:00:39

Temat: ostatnie ECA...
Od: "loomp" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zostaly mi ostatnie dwie paczki Thermy pro...
( efedryna + kofeina + aspiryna )
opakowanei zawiera 120 kapsulek ( dawkowanie
to 2 kapsulki dziennie )
wyjezdzam na wakacje( za pare dni ) i chcialbym to sprzedac ,
no i mysle ze obnizona cena tez jest zachecajaca...

Pozdrawiam
l...@w...pl

2. Data: 2002-07-15 13:02:01

Temat: Re: ostatnie ECA...
Od: "loomp" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kto pierwszy ten lepszy ;))

3. Data: 2002-07-16 14:33:47

Od: "repair" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po co tydzień temu pytałeś mnie, czy moje ogłoszenie dot. sprzedaży Thermy
na SFD jest aktualne?!

Moje male CoNieCo...
Oprogramowanie na Pocket PC
Oprogramowanie na Pocket PC