Re: ostrzezenie

Date: Sat, 13 Oct 2001 10:28:11 +0200
From: Dariusz <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.sci.medycyna
Subject: Re: ostrzezenie

Raf256 napisał:

[ciach brednie chorego na umyœle Raf256]

dla nowego grupowicza który (jak zrozumiałem z poprzedniego wštku) wdał
się
niechcšco w dyskusje z 'arcy-błaznem usenetu' czyli 'Raf256'
- jacek (ten drugi :) ma racje, nie przejmuj się wymysłami Raf256...
pozatym zacytuje jeszcze raz tekst informujacy kim jest Raf256-

ale chyba nie warto.

Raf256 popelnil kolejny raz publicznie przestepstwo na usenecie,
naruszajac ustawe
o ochronie danych osobowych.

Dokonujac naruszenia Ustawy na grupie medycznej zagraza bezpieczenstwu
pacjentow i ochronie ich danych osobowych.

Standardowo zgloszenie popelnienia przestepstwa do prokuratury.

Istnieje uzasadnione podejrzenie ze osoba uzywajaca adresu Raf256
ma dostep do danych osobowych uzytkownikow internetu i moze
wykorzystywac
te informacje do szantazowania.

Z uwagi na wysokie konsekwencje karne naruszenia Ustawy nalezy zakladac
ze osoba Raf256 jest albo przedszkolakiem , albo sie nie potrafi
samokontrolowac.

Na grupe pisze dziwne posty, na ktore sama odpowiada:

cytat:

"
Re: [PILNE] zdjęcia mózgu

> Poszukuje jakichœ zdjęć mózgu ludzkiego, chodzi o zastosowania nie
medyczne
> lecz bardziej artystyczne - np. jako tło w stronie WWW... moze ktoœ ma
jakiœ
> linki ?

:-( bardzo mi na tym zalezy... naprawde NIKT kto czytš tšgrupe nie ma
ŻADNEGO zjęcia mózgu i nie może np. posłać mi na priv ?

Raf256 : C C++ VC VB PHP TP Delphi JS Java
"

Nalezy zatem ustalic czy osobnik r...@g...pl
nie jest uzytkownikiem baz danych osobowych lub nie ma do nich dostepu i
w ramach dzialalnosci wywiadowni internetowej uzywajacej nazwy echelon,
nie zajmuje sie udostepnianiem tych danych publicznie.
Ale tym sie zajmuje juz prokuratura.

z powazaniem
Jacek