osuwające się szyjki zębów :(

11. Data: 2007-01-06 12:55:57

Temat: Re: osuwające się szyjki zębów :(
Od: Lili <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 6 Jan 2007 12:35:28 +0100, Mietek napisał(a):

> sądzę, że nie ma problemu.
> Ale sprawa jest pilna.
> Powodzenia

dzięki

12. Data: 2007-01-06 13:47:17

Od: "Mietek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"> A moze znasz takie miejsca w W-wie.
> Napisz krotko na czym polega taki zabieg.
>
> Pozdrawiam
> Goska

Stomatic 02-692 Warszawa , ul. Jadzwingów 9 , tel: 022-8434865

lub

madent 01-456 Warszawa , ul. Krepowieckiego 10 lok.9 , tel: 022-8779697

lifting dziasla lub przeszczep z podniebienia

13. Data: 2007-01-06 13:59:32

Od: Lili <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> lifting dziasla lub przeszczep z podniebienia

o rany!!!!!!!!!!!!
toś mnie wystraszył!!!!!

przeszczep podejrzwam, że - wycinają kawałek podniebienia

a lifting to co - naciągną mi dziąsłO?????

14. Data: 2007-01-06 14:01:33

Od: "Wojtek K." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszytskim przyczyna u Ciebie tkwi w nieprawidłowym zgryzie. Najpierw
popraw zgryz a dopiero pozniej zacznij sie leczyc periodontologicznie.
Nieprawidłowe zaguzowanie zebów jest przyczyna nieprawidłowego rozłożenia
sił w jamie ustnej. niektóre zeby sa przeciążone a to doprowadza do utraty
przyczepu. Jeżeli nie zadbasz o zgryz stracisz predzej czy pozniej te zęby a
zabiegi periodontologiczne nic nie wskuraja. Pozdrawiam

15. Data: 2007-01-06 14:43:39

Od: "Mietek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zabiegi periodontologiczne nic nie wskuraja.

wskóraja, wskóraja. Badanie stomatologiczne obejmuje takze parafunkcje i to
sprawdza sie przed ewentualnymi zabiegami :)

16. Data: 2007-01-06 14:44:29

Od: "Mietek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> toś mnie wystraszył!!!!!
>
> przeszczep podejrzwam, że - wycinają kawałek podniebienia

nic się nie bój. To drobny zabieg w znieczuleniu.

17. Data: 2007-01-06 15:37:23

Od: Lili <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 6 Jan 2007 15:43:39 +0100, Mietek napisał(a):

> wskóraja, wskóraja. Badanie stomatologiczne obejmuje takze parafunkcje i to
> sprawdza sie przed ewentualnymi zabiegami :)

czyli po polsku ;-)
jeśli będzie konieczny aparat aby poprawić zgryz to mi go najpierw
zaproponują a dopiero później będziemy się martwić tymi szyjkami?

18. Data: 2007-01-06 16:29:10

Od: "Wojtek K." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokladnie tak. Periodontolodzy zajmują sie również szlifowaniem zebów aby
równomiernie rozłożyc siły żucia. Myśle ze po badaniu stomatologicznym
bedzie wsyztsko wiadomo co i jak. Może szlifowanie wystarczy a może
niezbedny bedzie aparat ortodontyczny. W kazdym badz razie lifting dziąsła
na koniec bo jest to leczenie objawowe a nie przyczynowe. Pozdrawiam

19. Data: 2007-01-06 18:41:13

Temat: periodontolog - Kraków (was: osuwające się szyjki zębów :()
Od: Lili <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze ktoś z Was może polecić *konkretnego* lekarza specjalistę w
Krakowie?

Dzięki uprzejmości kolegi mam takie adresy

Periodontologia 30-510 Kraków woj. małopolskie, ul. Rejtana 2 , tel:
012-6563056

uniwersytecka klinika chorób przyzębia
31-155 Kraków woj. małopolskie, ul. Montelupich 4 , tel: 012-4245555

20. Data: 2007-01-06 20:37:56

Od: Lili <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 06 Jan 2007 01:31:07 +0100, animka napisał(a):

> Dentysta nie chciał zaplombować tych szyjek? Hmmm
> Ja mam ze 3 zaplombowane już z 15 lat.

podejrzewam, że to by niewiele dało a przy plombowaniu chyba bym się
posikała z bólu!!!!!!!!!!!!!
rany aż myśleć nie chcę...

Brodawka łojotokowa
LUIVAC?
oczy i poprawa wzroku (tabletki) - poradzcie mi cos :(
badanie "Per Rectum" ( palcem przez odbytnicę)
Arytmia serca - pytanie