oczy i poprawa wzroku (tabletki) - poradzcie mi cos :(

1. Data: 2007-01-05 19:44:13

Temat: oczy i poprawa wzroku (tabletki) - poradzcie mi cos :(
Od: "Agata" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Ostatnio czuje, ze wzrok mi siada. Obraz mam nie rozmazany, ale jakby
zalzawiony. Okulistka dala mi szkla cylindryczne (na razie male 0.25) i w
sumie wyszlo na to, ze wada mi sie nie poglebia (mam -3,50) a cyferki z
tablicy u okulisty moglam przeczytac :). ale nie o tym chcialam.
W trakcie badania okazalo sie, ze jakies tam plamki w moim lewym oku slabo
"pracuja" (nie reaguja na zmiane mocy szkla ani na szkla cylindryczne, obraz
caly czas jest jakby zalzawiony). Generalnie najlepiej widze jak patrze
tylko prawym okiem. Okulistka kazala mi brac "Nutrof" co najmniej 3-4
miesiace, a potem zobaczymy. A mam takie pytanie do Was: poprawi mi sie po
tym?:))) Ok tak naprawde to chcialam zapytac co jeszcze moge zrobic, zeby
poprawic widocznosc tym jednym okiem? moze sa jakies inne preparaty ktore
moglabym brac razem z Nutrofem? W sumie nigdy nie bralam zadnych tabletek na
oczy, wiec nie wiem czy to tak naprawde pomaga.

pozdrawiam,
Agata