oswiadczenie prezesa od malin

51. Data: 2002-11-13 13:30:42

Temat: Re: oswiadczenie prezesa od malin
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@p...pl> wrote in message
news:aqt5cg$461$1@news2.tpi.pl...

> Ze szpinakiem? koszmar....
> A żeby nie było całkiem OT, to czy ktoś tu uprawia to obrzydlistwo??? I po
> co???

Nareszcie znalezlismy wspolnego wroga. Precz ze szpinakiem!

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

52. Data: 2002-11-13 13:40:05

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

53. Data: 2002-11-13 14:14:05

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m1wunhy7hp.fsf@sapijaszko.net...

> Nie, my kupujemy w sklepie, zamrożony. A po co? Przyjedź kiedyś do
> Wrocławia, to się przekonasz :-)

To jakaś groźba??? :-((((
Pozdrawiam :-)
Janusz przestraszony

54. Data: 2002-11-13 18:15:30

Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> To jakaś groźba??? :-((((

raczej zaproszenie :)

> Janusz przestraszony
nie bój się, nie bedziemy tej mrożonki rozbijać na Twojej szanownej
głowie, znamy inne wyrafinowane tortury :)

pozdrawiam
Iwona

55. Data: 2002-11-13 20:59:22

Od: "Marta" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ano właśnie... Kremówki od napoelonek różnią się właśnie kremem. W
napoleonkach jest puszysty, w kremówkach ciężkawy, budyniowy właśnie.
I na Kazimierzu dają napoleonki... paluszki lizać:-)))

Marta

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Tomasz Łukowski " <t...@i...pl> napisał w
wiadomości

56. Data: 2002-11-13 21:00:36

Od: "Marta" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Popieram tę intuicję Tomku jak najbardziej:-)

Pozdrawiam

Marta

57. Data: 2002-11-13 21:44:45

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ano właśnie... Kremówki od napoelonek różnią się właśnie kremem. W
> napoleonkach jest puszysty, w kremówkach ciężkawy, budyniowy właśnie.

Jak to? Napoleonki mają ciężkawy, i budyniowy właśnie wsad. Tak jest w
Wawie.
Kto tutaj słyszał o kremówkach?
Te co jadłem były delikatne i kremowe jakby.

> I na Kazimierzu dają napoleonki... paluszki lizać:-)))

A na Kazimierzu, to ci wszystko podadzą co tylko zamówisz!!!
I chyba dobrze.
;-)))

--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

58. Data: 2002-11-13 22:21:40

Od: "Marta" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może poprosić jakiś autorytet o roztrzygnięcie? ;-))) Bo na południu
dokładnie jest na odwrót...

Pozdrawiam

Marta

59. Data: 2002-11-14 02:39:02

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona Sapijaszko" <i...@s...net> wrote in message

nie bój się, nie bedziemy tej mrożonki rozbijać na Twojej szanownej
głowie, znamy inne wyrafinowane tortury :)

Rozbijanie na glowie to totrura trywialna. Tortura wyrafinowana
to karmienie szpinakiem. Zwlaszcza w formie krowiego placka,
to jest drobno posiekanym i rozgotowanym. Fuj!

Pozdrowienia,
Michal

60. Data: 2002-11-14 09:20:34

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> Jak to? Napoleonki mają ciężkawy, i budyniowy właśnie wsad. Tak jest w
> Wawie.
> Kto tutaj słyszał o kremówkach?

U Pomianowskiego są i kremówki i napoleonki. Możesz
sam zdegustować :-)

Krycha&Co(ty)

strona o rozach?
czy granaty sie zimuje ?