oswietlenie lazienki -- strony?

1. Data: 2005-11-22 01:24:33

Temat: oswietlenie lazienki -- strony?
Od: "Witold Romaniak" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapewne temat juz walkowany, wiec moze tylko polecicie jakies strony gdzie
moglbym poczytac o prawidlowym oswietleniu lazienki -- zwlaszcza chodzi mi o
lustro.

Czy moze byc jedna lampa, czy muszą byc dwie, czy ujdzie nad lustem w
postacji halogenu, szczerze mowiac inne kombinacje wiazalyby się z mocnym
ryciem, wiec chce sie upewnic...

pozdrawiam
WR

2. Data: 2005-11-22 07:05:42

Temat: Re: oswietlenie lazienki -- strony?
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witold Romaniak" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...] Czy moze byc jedna lampa, czy muszą byc dwie, czy ujdzie nad lustem
> w postacji halogenu,[...]

Stron nie podam, ale co do powyższego - czy przed tym lustrem ktoś będzie
robił coś poza myciem zębów i ewentualnie oskrobaniem zarostu na pamięć ze
sporadyczną kontrolą zza półprzymkniętych, zaspanych powiek? :) Jeśli tak,
to halogen z góry jest najgorszym możliwym oświetleniem (chociaż nie, dużej
mocy świetlówka o wysokiej temperaturze barwowej byłaby może gorsza) -
głębokie cienie pod każdą wypukłością twarzy, widoczność żadna, efekt
makabryczny, frustracja gwarantowana. Rycia może pozwoliłyby uniknąć
halogenowe reflektorki (z matowym kloszem) montowane do lustra - dadzą się
umieścić niżej i z dwóch stron, a instalacja będzie zamaskowana przez samo
lustro.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

3. Data: 2005-11-22 10:40:58

Od: "Mir_Gdyr" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]
Ja widziałem lustro z zamontowanym oświetleniem. A chodziło o to, że po
brzegach lustra w pionie mniej więcej w odległości 7-10cm po obu stronach
"przez lustro" świeciły źródła światła, a konkretnie świetlówki liniowe
zasilane statecznikiem EVG, czyli bez zbędnego migotania. Efekt był naprawdę
super. Oświetlało całą twarz, co było przydatne zarówno dla mężczyzn
(golenie) jak i kobiet (makijaż). Strona z tymi lustrami to www.awluks.pl ,
ale teraz jak próbowałem się tam dostać, to jakoś chwilowo nie mogę. Więc
trzeba próbować później.
Pozdrawiam
Mir_Gdyr

zestaw prysznicowy - jak reklamować?
wymeldowanie głównego najemcy - jak to jest?
opłata sądowa za wpis hipoteki
Re: moja zmywarka
Regulamin i Statut SM