oświetlenie regałowe, krótka świetlówka czy coś

1. Data: 2003-05-26 12:02:37

Temat: Re: oświetlenie regałowe, krótka świetlówka czy coś
Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska napisał(a):

> [...]
> - na 230V,
> - raczej podłużne niż okrągłe,
> - możliwie płaskie,
> - małej mocy (4-5W wystarczy z powodzeniem).
>
> Przez chwilę cieszyłam się na kilkunastocentymetrowe świetlówki
> Philipsa, ale po dołożeniu wszystkich zapłonników,
> stabilizatorów itd. robi się z tego potworna kobyła. Aktualnie
> jestem na etapie świetlówki kompaktowej Osram Dulux S, ale z
> kolei dopadnięcie oprawy/gniazda do tego graniczy z cudem.
> Ponadto całość ma być zamontowana tuż obok prysznica, więc
> bezpieczniej czułabym się jednak z jakąś gotową, zamkniętą

Macie. Nazywa się toto Linestra, i jest robione przez Osrama. Kształtem
- długi walec, do tego stopka z wyłącznikiem i gotowe. Wychodzi na to że
jest to zwykła żarówka, przynajmniej tak działa.

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

1. Data: 2003-05-26 12:08:06

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-05-26 13:14:17

Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> [...]
> Ponadto całość ma być zamontowana tuż obok prysznica, więc
> bezpieczniej czułabym się jednak z jakąś gotową, zamkniętą

W ikei jest cos takiego jak "lampka do oswietlenia obrazka",
podluzne, dosyc tanie i mysle ze z powodzeniem daloby sie zaadaptowac
do twoich potrzeb.

1. Data: 2003-05-26 13:35:10

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bolek" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
rmf.pl...
> [...] W ikei jest cos takiego jak "lampka do
> oswietlenia obrazka", podluzne, dosyc tanie
> i mysle ze z powodzeniem daloby sie zaadaptowac
> do twoich potrzeb.

Nie wiem, który konkretnie produkt masz na myśli, ja znalazłam w
IKEI kilka lamp, które dałyby się upchnąć, ale po gruntownym
rozbebeszeniu i doprowadzeniu praktycznie do stanu "żarówka +
oprawka" :( W tym układzie prościej już rzeczywiście kupić
żarówkę i oprawkę...

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-06-03 12:03:38

Od: Krzysztof Wróblewski <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze mini swietlowka we wtyczce wkladanej do gniazdka - 1 W - do
kupienia w wiekszosci sklepow elektr. za ok. 10 zl

1. Data: 2003-06-03 12:34:27

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wróblewski"
<k...@a...wbc.lublin.pl> napisał w wiadomości
> a moze mini swietlowka we wtyczce wkladanej do gniazdka [...]

Jako ostatnia, najostatniejsza deska ratunku. Jak na oświetlenie
dekoracyjne daje toto bardzo nieciekawe światło.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-06-03 12:36:15

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Jankisz" <p...@z...pl> napisał w
wiadomości news:3ED2025D.B453C4AA@zelmer.pl...
> [...] Nazywa się toto Linestra,
> i jest robione przez Osrama.[...]

I ma 30cm. Chyba, że katalog Osram
(http://catalog.myosram.com/srvc/z_myosram7e330c47/~
flN0YXRlPTEx
NDUzMzkxODI=) oszukuje.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-06-04 05:27:49

Od: Krzysztof Wróblewski <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

to fakt

1. Data: 2003-06-04 05:41:41

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska napisał(a):

> [...]

Bytć może tak, skoro 20 cm Linestrę mam ( chyba ) w kuchni.

1. Data: 2003-06-04 06:46:21

Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bytć może tak, skoro 20 cm Linestrę mam ( chyba ) w kuchni.

Chyba 20cm, chyba Linestrę, chyba masz, czy chyba w kuchni ;-)))))) Z
kolejności wynika, że chyba w kuchni ...

Wlacznik oswietlenia witryny w kuchni
Malowanie fugi - CZYM?
Lodówka Mastercook
malowanie elewacji