oszczędności nr1 by zlotowinfo ;p

11. Data: 2010-10-28 15:39:07

Temat: Re: oszczędności nr1 by zlotowinfo ;p
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
news:fqjic692p8vqa45g9of9v2perl3uo968eq@4ax.com...

> sa listwy z pilotem obslugjacym np. 5 gniazd kazde oddzielnie
> znika wtedy potrzeba schylania sie czy lazenia za szafke
>
> i jest to o wiele lepsze rozwiazanie niz czasowy wylacznik, ktory
> w dniu kiedy pozwolisz sobie na dluzsze ogldanie tv nagle utnie ci film :)

no cóż uważam że 1:00 to już zdecydowanie na sen

12. Data: 2010-10-28 15:46:35

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> Bardzo sympatyczny spam. Urządzenie jest w bardzo atrakcyjnej cenie. Cena
> marketowa przekracza 40 złotych. Używam kilku podobnych urządzeń ale
> mechanicznych. Są prostsze w ustawianiu. Wadą jest dwudziesto cztero
> godzinny
> cykl pracy. Zaletą prostota ustawiania.

nie widzę spamu, kupiłem tam gdzie taniej
faktem i tak dogadałem się po za aukcją na 10sztuk
bez naciąganych kosztów wysyłki

tych mechanicznych to nie chciałem mówiono mi
że trzeba je ustawiać za każdym zanikiem zasilania

jako były monter miernikow, przy tym urządzeniu no cóż, setki podobnych
regulowałem (innych, ale metoda dokladnie ta sama)

ale i bez tego uważałbym urządzenie
za prostrze niż te mechaniczne zabawki

13. Data: 2010-10-28 16:05:06

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

W Castoramie coś koło 20 zł kosztowało.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

14. Data: 2010-10-28 16:19:08

Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

dekoder kablówki już bierze koło 20 W, czyli zdecydowanie warto.
ale np. Vectra twierdzi że ich dekodery muszą cały czas pod napięciem,
czyli nie wolno ich odłączać od zaccilania.

15. Data: 2010-10-28 16:33:02

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kapsel <k...@p...onet.pl> napisał(a):

>Ciekawe ile prądu bierze taka listwa? ;)

1.5 Wata

16. Data: 2010-10-28 16:33:44

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał(a):

>Użytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

>no cóż uważam że 1:00 to już zdecydowanie na sen

ok, Tobie moze i tak, ale jak ktos ma nieregularny tryb zycia?

17. Data: 2010-10-28 16:35:07

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przesmiewca" <p...@v...com.pl> napisał w wiadomości

> ok, Tobie moze i tak, ale jak ktos ma nieregularny tryb zycia?

prowadzić do regularnego, dobrego dla zdrowia

18. Data: 2010-10-28 16:36:53

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości
> dekoder kablówki już bierze koło 20 W, czyli zdecydowanie warto.
> ale np. Vectra twierdzi że ich dekodery muszą cały czas pod napięciem,
> czyli nie wolno ich odłączać od zaccilania.

to niech sami płacą za prąd ;p

ojcu też wstawiłem tę maszynkę odłącza mu tv
naturalnie zjebka, bo on niereguarlny...

i akurat tego dnia poszedł spać o 1:40
a prąd mu wyłączyło o 1:00, prawie zawsze spał o tej porze

19. Data: 2010-10-28 16:38:01

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1.5 Wata

ciekawe ile prądu bierze taki wyłącznik czasowy :P

20. Data: 2010-10-28 16:39:16

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Castoramie coś koło 20 zł kosztowało.

u mnie z marketów to BIEDRONKA i NETTO
no i takie średnie, a może i jedne z mniejszych TESCO

jakie garnki do plyty indukcyjnej
Polka na plyty
materac - oszukują na długości
elektroniczna stacja pogodowa do domu