oszczędności nr1 by zlotowinfo ;p

21. Data: 2010-10-28 16:51:30

Temat: Re: oszczędności nr1 by zlotowinfo ;p
Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał(a):

>ciekawe ile prądu bierze taki wyłącznik czasowy :P

kolo wata
zreszta, czy wat czy dwa sa to pomijalne wartosci

22. Data: 2010-10-28 16:54:55

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przesmiewca" <p...@v...com.pl> napisał w wiadomości

> kolo wata
> zreszta, czy wat czy dwa sa to pomijalne wartosci

jak sądzisz ile te moje urządzenia, tak ok. mogą zużywać prądu?

23. Data: 2010-10-28 16:55:11

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>ojcu też wstawiłem tę maszynkę odłącza mu tv
>naturalnie zjebka, bo on niereguarlny...
>
>i akurat tego dnia poszedł spać o 1:40
>a prąd mu wyłączyło o 1:00, prawie zawsze spał o tej porze

czasami czlowiek siedzi dluzej bo akurat cos ciekawego w tv jest
albo ma prace na dwie zmiany

pilotem wylaczasz od razu
a skoro juz tak bardzo na pradzie oszczedzasz, ze ci tv w stand by za duzo pradu
ciagnie :)
to listwa bedzie lepsza, bo nie robisz marginesu czasowego, podczas ktorego
ty spisz, a tv i tak ci prad zre

24. Data: 2010-10-28 16:59:47

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>jak sądzisz ile te moje urządzenia, tak ok. mogą zużywać prądu?

a skad mam wiedziec co masz? kazdy sprzet ma inny pobor mocy

kup sobie miernik pradowy, np taki
http://allegro.pl/licznik-zuzycia-energii-watomierz-
poprzeczny-i1282607854.html

to bedziesz wiedzial

25. Data: 2010-10-28 17:59:28

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czemu akurat ten polecasz?
tańszy ten sam:
http://allegro.pl/licznik-zuzycia-energii-elektryczn
ej-watomierz-i1285624086.html

inne:
http://allegro.pl/listing.php/search?buy=0&category=
67211&clear_cookie=0&distance=1&listing=0&listing_se
l=2&listing_interval=7&postcode_enabled=0&state=0&ci
ty=&order=p&postcode=&price_from=&price_to=28&string
=watom%2A&view=gtext&change_view=Poka%C5%BC

26. Data: 2010-10-28 18:23:13

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał(a):

>czemu akurat ten polecasz?
>tańszy ten sam:
>http://allegro.pl/licznik-zuzycia-energii-elektrycz
nej-watomierz-i1285624086.html

bo taki akurat mam
pokazuje ci tylko o co mi chodzi, a najtanszy sam sobie poszukaj

to wybierz sobie jaki ci sie podoba

27. Data: 2010-10-28 19:35:40

Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam podobny dylemat i myślę nad czymś takim:
http://www.elektrobock.cz/pl/wy----cznik-czasowy-na-
listw---din/product.html?id=10
Wydzielić kilka obwodów i z głowy.
Ew.jakiś mechaniczny hebel przy drzwiach wyjściowych- opuszczasz dom- wyłączamy
wszystko prócz
lodówki i kotła CO

28. Data: 2010-10-28 22:03:27

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-28 17:46, zlotowinfo pisze:
> Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> nie widzę spamu, kupiłem tam gdzie taniej
> faktem i tak dogadałem się po za aukcją na 10sztuk
> bez naciąganych kosztów wysyłki
>
> tych mechanicznych to nie chciałem mówiono mi
> że trzeba je ustawiać za każdym zanikiem zasilania
>
> jako były monter miernikow, przy tym urządzeniu no cóż, setki podobnych
> regulowałem (innych, ale metoda dokladnie ta sama)
>
> ale i bez tego uważałbym urządzenie
> za prostrze niż te mechaniczne zabawki

A ten mechaniczny ma silniczek obracający tarczą, ciekawe ile on
ciągnie, sądzę, że elektroniczny będzie mniej prądożerny, dokładniejszy
i bardziej funkcjonalny.

29. Data: 2010-10-28 22:22:51

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czasami czlowiek siedzi dluzej bo akurat cos ciekawego w tv jest
> albo ma prace na dwie zmiany

wolny zawod

> pilotem wylaczasz od razu
> a skoro juz tak bardzo na pradzie oszczedzasz,
> ze ci tv w stand by za duzo pradu ciagnie :)
nie chodzi o to, wszystko mam na jednym panelu
jedno ogromne gniazdo z wyłącznikami

> to listwa bedzie lepsza, bo nie robisz marginesu czasowego,
> podczas ktorego ty spisz, a tv i tak ci prad zre
w sumie chodziło o kompromis oszczędność prądu i myślenie że coś gdzieś
trzeba

30. Data: 2010-10-28 22:41:19

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ew.jakiś mechaniczny hebel przy drzwiach wyjściowych- opuszczasz dom-
> wyłączamy wszystko prócz lodówki i kotła CO

1. nie masz alarmu w domu? pewnie by się dało odrazu jednym sterować
2. może masz jakiś zamek który zamykasz tylko jak wychodzisz z domu
i potem pokombinować z zachodzącym suwakiem/spustem

bo nie wiem jak inaczej sprawdzać czy cie nie ma w domu
żebyś nie musiał za każdym razem pamiętać o wyłączaniu

no powoli czas na mnie 1:00 więc zaraz elektrownia wyłączy prąd ;p

jakie garnki do plyty indukcyjnej
Polka na plyty
materac - oszukują na długości
elektroniczna stacja pogodowa do domu