oszczędności nr3 by zlotowinfo

11. Data: 2011-02-03 22:09:59

Temat: Re: oszczędności nr3 by zlotowinfo
Od: "emarcin" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najprościej np organizując awarię poprzez zagadkowe pęknięcie rury w
> piwnicy. ;-)

Elegancko to jedynie "opróżni się" piony i "wody" zabraknie i do grzania i
do napełnienia wanny.

Pozdrawiam emarcin

12. Data: 2011-02-03 22:14:56

Od: "emarcin" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy dużej dozie sprytu wymiennik płytowy możnaby zamontować gdzieś
> za wanną lub w szafce z dużą szansą że nikt nigdy do niczego nie dojdzie.

A sąsiedzi będą płacić ......

Pozdrawiam emarcin

13. Data: 2011-02-04 21:55:37

Od: "MaW" <n...@a...bbb> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wnosze po pytaniu, ze nie widziales wody spuszczanej z grzejnika.
> Generalnie ja bym to nazwal jednym slowem: szlam.

szlam, ale za to jaki aromat! Porzyganie sie pasażerów w autobusie do
którego wsiądziesz - gwarantowane!

MaW

14. Data: 2011-02-12 15:33:57

Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jackare" <1...@1...com> napisał w wiadomości
> [...]
> niepodłączonych końcach wkręcić kolejne zawory i za ich pomocą podłączyć
> wymiennik. To najprostsze ale widoczne. W przypadku bojlera, temperatura
> wody w nim powinna mieć powyżej 50 st C. Przy niższej temperaturze
> rozwinie ci się w nim legionella. Pytanie czy twoje CO zapewni taką
> temperaturę. Jeżeli nie, należy wyposażyć bojler w grzałkę lelektryczną i
> co jakiś czas nagrzać wodę do 70 st C co zapobiegnie rozwojowi legionelli.
> Przy dużej dozie sprytu wymiennik płytowy możnaby zamontować gdzieś za
> wanną lub w szafce z dużą szansą że nikt nigdy do niczego nie dojdzie.

Teoretyzując dalej, -najprościej to byłoby zlikwidowac w łazience obecnie
istniejący "normalny" grzejnik i po zamienieniu go na płytowy umiescić go
poziomo na...dnie wanny.
Tam ogrzewałby spokojnie łazienkę, a w razie potrzeby kąpieli nalaną do
wanny wodę;- nie ma chyba zakazu nie dopuszczającego do takiej lokalizacji
kaloryferów;-)).
Minus,- trzeba czekać trochę na nagrzanie wody w wannie, tj. kapiel
przygotowywac z dłuższym niz normalnie wyprzedzeniem

15. Data: 2011-02-12 16:08:33

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"p 47" <k...@w...pl> wrote in message

> [...]
> Minus,- trzeba czekać trochę na nagrzanie wody w wannie, tj. kapiel
> przygotowywac z dłuższym niz normalnie wyprzedzeniem

Są, a przynajmniej były podwannowe grzejniki w postaci rury faviera np.:
http://olmax.republika.pl/index.html

16. Data: 2011-02-12 16:18:30

Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mk <d...@t...pl> napisał(a):

> Ile tu dobrych, złodziejskich rad....
Następny uczciwy inaczej Matek Teres sie znalazł. Jak by za każdy lewy program
film, piosenkę ściągnięte z netu. Przejazd autobusem bez biletu, pożyczoną i
nie oddaną książkę itd. Dać Ci kopa w dupę to byś sral szyją.

17. Data: 2011-02-12 17:33:30

Temat: Re: oszczędno?ci nr3 by zlotowinfo
Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> "p 47" <k...@w...pl> wrote in message

> S?, a przynajmniej były podwannowe grzejniki w postaci rury faviera np.:
> http://olmax.republika.pl/index.html

Taki podwannowy grzejnik, niezaleznie czy to rura faviera, czy coś innego,
wypełniał inną funkcję,- miał on nie dopuscic do szybkiego wychłodzenia wody
w wannie. Wg mnie nieskuteczny byłby w podgrzaniu (przynajmniej w rozsądnym
czasie) zimnej wody w wannie do temperatury pokojowej z powodu małej
skuteczności (wydajności) i rozpraszania przekazywania ciepła do wody
poprzez srodowisko powietrza.
Natomiast bezpośrednie zanurzenie kaloryfera w wodzie w wannie tworzyło z
całej wanny z wodą kapielową bezpośredni wymiennik ciepła. Straty na
wymianie byłyby tu zerowe.
Oczywiscie na płycie grzejnika należałoby położyć jakąś plastikową, czy
drewnianą kratkę, czy coś podobnego, żeby sobie w kąpieli d..y nie
poparzyć;-). Albo po prostu na czas kapieli wyłączać grzanie w tym
kaloryferze..

Lampa w kolorze mosiądzu
Zepsulam kaloryfer?
Chłodziarka-chłodziark a.
Soki Dr Witt, gdzie kupić? Ewentualnie gdzie kupić takie butelki.
Wymiana uszczelki drzwi w starej lodówce POLAR - jak ?