[ot] Potrzebuje rady kobiet, tu nie powinno ich brakowac [help]

1. Data: 2005-05-17 13:13:17

Temat: Re: [ot] Potrzebuje rady kobiet, tu nie powinno ich brakowac [help]
Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TrX" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
news:d6cqs8$b28$1@news.onet.pl...
> Witam
> Jesli ktos ma pomysl na lepsza grupe to prosze dac mi znac, a teraz
problem

> Zostawila mnie dziewczyna po piecioletnim zwiazku.
> Ponoc nie traktowalem ja wystarczajaco dobrze, tak mi powiedziala,
> Jest w tym troszke prawdy, moglem poswiecec jej wiecej czasu, ale studia,
> praca, duzo mam na glowie.

Może poprostu przestała Cię kochać. Zdarza się.

2. Data: 2005-05-17 13:17:19

Od: "TrX" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
[...]

Za wszelka cene chce wszystko nadrobic, ale nie dostalem szansy.
Macie jakies pomysly aby moje Sloneczko dalo mi szanse?
Musze ja jakos zaskoczyc, by wiedziala ze zrobie dla niej wszystko.
Wysylanie listow, smsow, rozmowa z jej rozdzina i znajomymi nic nie daly.
Moze jakis program typu "wybacz mi" lub "dla Ciebie wszystko" ?
Prosze o jakies orginalne lub/i szalone pomysly

3. Data: 2005-05-17 13:19:36

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

TrX wrote:

> [...]
>
> Zostawila mnie dziewczyna po piecioletnim zwiazku.
> Ponoc nie traktowalem ja wystarczajaco dobrze, tak mi powiedziala,
(..)

Skoro już na tę grupę... Może ugotuj jej coś dobrego?

PWZ

4. Data: 2005-05-17 13:20:12

Od: "TrX" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Troszke zle sformulowalem temat,
takze
Koledzy jak macie jakies pomysly albo doswiadczenia w takiej sprawie to
prosze o Wasze wypowiedzi

T.

5. Data: 2005-05-17 13:23:35

Od: "TrX" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro już na tę grupę... Może ugotuj jej coś dobrego?

Piotrze bardzo doby pomysl!
Moze zostanie to docenione gdyz wie ze nie mam obycia w kuchni, ale sie
postaram
Moze jakies ciekawe menu? Oboje jemy wszystko, nie ma jakiegos marudzenia

Pozdrowienia!

6. Data: 2005-05-17 13:28:11

Od: "plitkin" <NIK_JAK_W_NAGLOWKU-"OD"@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czyta ta grupe? :-)))

Generalnie mnie zycie nauczylo jednego: jezeli czlowiek jest ....., to mimo
checi sie nie zmieni. Moze przez miesiac bedzie good, a potem bedzie znow
....... (wstaw co chcesz). Natury nie przeskoczysz.

A moze ona znalazla kogos innego? A moze po 5 latach spodziewala sie
powazniejszego zwiazku?

Znajdz w czym problem a zrozumiesz czy bedzie chciala do ciebie wrocic.

7. Data: 2005-05-17 13:31:17

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TrX" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Jesli ktos ma pomysl na lepsza grupe to prosze dac mi znac, a teraz
> problem

pl.soc.rodzina

--
pozdrawiam, misiczka

Prawdziwy charakter wychodzi z człowieka w zagrożeniu i zdenerwowaniu
(Georga E. Moore)
http://www.misiczka.com

8. Data: 2005-05-17 13:49:44

Temat: Re: [ot] Potrzebuje rady kobiet, tu nie powinno ich brakowac [he
Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

TrX <t...@w...pl> napisał(a):
> Troszke zle sformulowalem temat,
> takze
> Koledzy jak macie jakies pomysly albo doswiadczenia w takiej sprawie to
> prosze o Wasze wypowiedzi

Pewnie ktoś inny zaspokaja jej apetyt na życie skoro ty nie sprostałeś.
Ale nie martw się, jak widać to nie był trwały związek. Może to i lepiej.
Przecież jest wiosna i wiele innych dziewcząt rozkwitło.
;-)
pozdr. Jerzy

9. Data: 2005-05-17 14:48:59

Od: "Gamon'" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

> [...]
> sie
> postaram
> Moze jakies ciekawe menu? Oboje jemy wszystko, nie ma jakiegos
Wiesz....hmmm...jesli wydaje Ci sie, ze "zalatwisz" sprawe
wlasnorecznie upichconym obiadem, to ja sie nie dziwie, ze ona Cie
rzucila..... Jak jest problem, to sie go szuka, a nie probuje odwrocic
od niego uwage.

Pozdrawiam,
robal.

10. Data: 2005-05-17 21:04:12

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

TrX wrote:

> Zostawila mnie dziewczyna po piecioletnim zwiazku.
> Ponoc nie traktowalem ja wystarczajaco dobrze, tak mi powiedziala,

Skoro juz na tej Grupie - i jeszcze nikt nie rzuca mięchem :)

1. 5 lat jej nie przeszkadzało traktowanie?
2. Każdy powód dobry.
3. Nie skamlaj - nawet jeśli wróci, to i tak nie bedzie jak dawniej a
stracisz szacunek do siebie. (chyba, że traktujesz sprawę ambicjonalnie
i chcesz, żeby wróciła, tylko po to, abyś to Ty mógł ją rzucić)
4. Jeśli _kolejna_ Cię rzuci - zacznij się zastanawiać nad sobą.
5. Chłopie - ciesz się! Wiosna w pełni, lato nadciąga. Kobietom
wyrastają długie nogi a Tyś wolny!
6. Jak mieszkasz w okolicach 3 city, to kup większą flaszkę i wpadnij do
mnie - pogadamy jak Polacy :)

[doswiadczony]

Hit firmy K* - biała zasmażka :-)))
Jaki sos do gotowanych ziemniaków?
sterimar i patyczki?
ryba po aryjsku ze smietaną,śledziem i truskawkami
jakis ciekawy przepis na botwinke ???