Neutrogena

1. Data: 2003-09-01 19:56:29

Temat: Neutrogena
Od: "karina1" <k...@w...OBRONA-PRZED-SPAMEm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam zamiar kupic sobie cos na moje kratery;) (pory) tylko teraz nie
wiem:/ czy "neutrogena aktywny zel na noc-clear pore treatment" czy
"Neutrogena Visibly Refined" co mi polecicie? mianowicie chodzi mi by je
troszeczke zmniejszyc:] wdzieczna bede za porade
karina

1. Data: 2003-09-03 07:34:53

Temat: Re: Neutrogena
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

karina1 napisał/a w news:bj2sii$2o7$1@atlantis.news.tpi.pl:

[dziab po całości]

Pierwsze primo - popraw sobie datę w komputerze.
Drugie primo - nie wysyłaj tego samego posta n-razy.

--
mips

Jedni sa wiecznie mlodzi, drudzy wiecznie starzy.
To kwestia charakteru, a nie kalendarzy.

1. Data: 2003-09-03 13:30:25

Temat: Odp: Neutrogena
Od: "karina1" <k...@w...OBRONA-PRZED-SPAMEm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mips <m...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@2...33.
81.2...
> [...]
> mips
>
> Jedni sa wiecznie mlodzi, drudzy wiecznie starzy.
> To kwestia charakteru, a nie kalendarzy.

Przepraszam bardzo ale mniejszy brat mi przestawil date a ja tego nie
zauwarzyłam..wysłałam posta a on sie nie pojawił dlatego prubowałam
dwukrotnie..dlatego wysłałam posta 3 razy...date jush przeprawiłam:]
karina

1. Data: 2003-09-03 18:50:47

Temat: Re: Re: Neutrogena
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

karina1 <k...@w...OBRONA-PRZED-SPAMEm.pl> napisał(a):

Po trzecie primo, tnij co zbędne.

Po czwarte primo, nie mów dyskutantom w temacie, żeby się Odp., bo to
nieładnie. Obowiązuje "Re:".

> Przepraszam bardzo ale mniejszy brat mi przestawil date

Po piąte primo, Ty pisujesz na newsy, nie Twój brat, babcia ani ciocia
Frania, więc posiadanie poprawnej daty to Twoja broszka.

> a ja tego nie
> zauwarzyłam..wysłałam posta a on sie nie pojawił dlatego prubowałam

Po szóste primo, kup słownik ortograficzny albo sprawdzaj pisownię przed
wysłaniem, bo oczy wypadają.

> dwukrotnie..dlatego wysłałam posta 3 razy...date jush przeprawiłam:]
^^^^
Po siódme primo, nie pisz lamerspeakiem, to nie jest
pl.rec.coolerskie.malolaty-i-hiphop-w-jednym.

JoP

1. Data: 2003-09-03 20:01:54

Od: "karina1" <k...@w...OBRONA-PRZED-SPAMEm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jolanta Pers <j...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bj5d67$dfh$...@i...gazeta.pl...
> karina1 <k...@w...OBRONA-PRZED-SPAMEm.pl> napisał(a):
> Po szóste primo, kup słownik ortograficzny albo sprawdzaj pisownię przed
> wysłaniem, bo oczy wypadają.

Trzeba było napisać jeszcze więcej zastrzeżen:P Jestem tylko człowiekiem:] i
nie mam w zwyczaju codziennie spradzać czy mam odpowiednio ustawioną date:P
Poza tym nie wszyscy muszą być takimi znawcami ostografii jak Ty, a akurat
tak się składa że jestem dyslektyczką i nic nie poradze na moje błedy.
Specjalnie dla Ciebie męczyłam słownik..mam nadzieję, że teraz się podoba:P
.....:::::karina:]:::::.....

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
"Czymże jest życie, jeśli nie szeregiem natchnionych szaleństw? - Trzeba
tylko umieć je popełniać! A pierwszy warunek: nie pomijać żadnej
sposobności, bo nie zdarzają się co dzień." George Bernard Shaw

1. Data: 2003-09-03 20:22:21

Temat: [OT] Re: Re: Neutrogena
Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "karina1" <k...@w...OBRONA-PRZED-SPAMEm.pl> napisał w
wiadomości news:bj5ha2$m5c$1@nemesis.news.tpi.pl...
> tak się składa że jestem dyslektyczką i nic nie poradze na moje błedy.
> Specjalnie dla Ciebie męczyłam słownik..mam nadzieję, że teraz się
podoba:P

Mnie sie strasznie podoba :-)
Zwlaszcza 'ostografia'.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-09-03 20:33:41

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

karina1 napisał/a w news:bj5ha2$m5c$1@nemesis.news.tpi.pl:

> a akurat tak się składa że jestem dyslektyczką i nic nie poradze
> na moje błedy.

Kolejne biedactwo z papierkiem na lenistwo.

--
mips

1. Data: 2003-09-03 20:38:16

Od: "ERIUR - JACEEK" <e...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak się składa że jestem dyslektyczką i nic nie poradze na moje błedy.
> Specjalnie dla Ciebie męczyłam słownik..mam nadzieję, że teraz się

odwalcie sie od niej - nie kazdy ma takie zdolnosci jak WY wyzwolone :)

Jaceek

P.S. Jesli ma dysleksje czy tez dysgrafie to nie poradzi nic na to i koniec
a WY wyzwolone jeszcze jej dokladacie ze jest leniwa ! Alez tolerancja!

KARINA nic sie nie martw - anoe nie sa wcale madrzejsze tylko bardziej
wyszczekane!!!
Jestem z Toba!

1. Data: 2003-09-03 20:44:19

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ERIUR - JACEEK <e...@m...icpnet.pl> napisał(a):

> odwalcie sie od niej - nie kazdy ma takie zdolnosci jak WY wyzwolone :)

To niech pracuje nad sobą.

> P.S. Jesli ma dysleksje czy tez dysgrafie to nie poradzi nic na to i koniec
> a WY wyzwolone jeszcze jej dokladacie ze jest leniwa ! Alez tolerancja!

O, słowniki ortograficzne i moduły sprawdzania pisowni zrobiły "puff" i
ulotniły się?

> KARINA nic sie nie martw - anoe nie sa wcale madrzejsze tylko bardziej
> wyszczekane!!!
> Jestem z Toba!

O, kolejny zwolennik prawa do przychodzenia w zagnojonych gumofilcach na
przyjęcie.

JoP

1. Data: 2003-09-03 20:47:34

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

karina1 <k...@w...OBRONA-PRZED-SPAMEm.pl> napisał(a):

> a akurat
> tak się składa że jestem dyslektyczką i nic nie poradze na moje błedy.

Tu nie szkoła, więc zaświadczenie o dysleksji możesz sobie... zwinąć w ciasny
rulonik i nikogo nie obchodzi, czy cierpisz z powodu dysleksji, dysgrafii czy
dysbrainii młodzieńczej.

JoP

lumen czy loreal
Neutrogena