Re: [ot]mam juz dosc swiat

From: "AgaWa" <a...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: [ot]mam juz dosc swiat
Date: Wed, 15 Dec 2004 14:21:49 +0100
Sender: a...@p...onet.pl@nat06.rtk.net.pl

Użytkownik "Theli" napisał w wiadomości...

> Czy stacje radiowe w naszym kraju maja obowiazek nadawania piosenek typu
> ,,last christmas'' i innych beznadziejnych, slyszanych co roku po 1000
> razy tylko dlatego, ze maja ,,christmas'' w tresci i w tle dzwoneczki?
> Ratunku, ja juz mam dosc... ile mozna?
>
> th.

Ponieważ miałam podobne do Twoich odczucia - słucham teraz mp3. Mieszanka w
100% aktywizująca - Po sobie nastepują Raz Dwa Trzy, Lenny Kravitz, Mietek
Szcześniak, Imuvrini itp. Ani jednego świątecznego kawałka!!! W tematyce
"święta" wystarczą mi na razie p_o_r_z_ą_d_k_i.. Za resztę - dziękuję, nie
skorzystam.

Za to zima - jak najbardziej - jest ok (choć jej nie ma;) ) - licząc na jej
nadejście kończę czapkę i zamierzam dorobić szalik.

Pozdrawiam wszystkie zmęczone świętami i niezmęczone robótkami :)
AgaWa+Malutek
GG4624445