[ot] poradzcie ile na wesele?+inne pytania ;)

1. Data: 2003-06-11 11:41:00

Temat: [ot] poradzcie ile na wesele?+inne pytania ;)
Od: "Agalay" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, niedlugo wybieram sie wraz z moim chlopakiem na wesele mojej
przyjaciolki. Poniewaz nigdy jeszcze nie bylismy na weselu nikogo znajomego,
nie mamy pojecia ile dac w kopercie. Przyszle malzenstwo zazyczylo sobie
pieniazki zamiast prezentu. Czy moze ktos doradzic ile powinno znalesc sie w
kopercie, ile sie daje? Czy cos oprocz kwiatow nalezy dokupic?
Jestesmy w glupiej sytuacji poniewaz obydwoje nie pracujemy a uczymy sie i
pieniadze musimy wyciagnac od rodzicow.
A jak juz jestem przy temacie wesela, to jaka jest modna fryzura wlasnie na
wesele? Wybieram sie do fryzjera i nie wiem wlasnie co z moich pol dlugich
wlosow zrobic zeby nie wygladac jak polowa pan na weselu ;)
Acha i ostatnie pytanie. Czy stroj chlopaka musi standardowo zawierac
garnitur+koszula?
I jeszcze jedno pytanie:) O ile ktos dotrwal do tego miejsca: makijaz do
brazowych oczu i jasnej sukienki, tzn bezowej, (mam blond balejaz) jaki
zrobic?
Pozdrawiam i bardzo prosze o odpowiedzi!:)

1. Data: 2003-06-11 11:57:12

Temat: Re: [ot] poradzcie ile na wesele?+inne pytania ;)
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agalay wrote:
> [...]
> kopercie, ile sie daje? Czy cos oprocz kwiatow nalezy dokupic?
> Jestesmy w glupiej sytuacji poniewaz obydwoje nie pracujemy a uczymy sie i
W takiej sytuacji na miejscu bedzie ladna oryginalna kartka z bardzo
osobistymi zyczeniami dla nowozencow + kwiaty, bo przeciez przyjaciele
znaja wasza sytuacje finansowa. Jesli musicie koniecznie dac koperte to
od 200 zl (rownowartosc kosztow wesela dla 2 osob ;-) ) w gore.

> Acha i ostatnie pytanie. Czy stroj chlopaka musi standardowo zawierac
> garnitur+koszula?
A jakie jeszcze masz propozycje? 8-0

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-06-11 11:57:54

Od: "Kasia L." <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Faktycznie duzo pytan. Ja moge Ci odpowiedziec tylko na pierwsze. Podobno
powinno sie dawac tyle ile mniej wiecej kosztuje wesele od pary. Z tym jest
roznie 150-280 zł. Ja jak chodze na wesela znajomych daje tyle ile moge, a
tez kasy za bardzo nie mam. Byly to kwoty 100-200 zł (od pary oczywiście).
Mysle, ze nie powinnas sie tym martwic tylko dac tyle ile mozesz. Dobrym
sposobem jest tez danie wspolnej koperty od przyjaciol, wtedy nikt nie wie
kto dał ile.
Pozdrawiam i zycze udanej imprezy.

1. Data: 2003-06-11 12:32:54

Od: k...@w...pl (Kinga Błaszczak) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11-06-2003 o godz. 13:41 Agalay napisał(a):
> nie mamy pojecia ile dac w kopercie. Przyszle malzenstwo
zazyczylo sobie
> pieniazki zamiast prezentu.

W kopercie dajesz tyle, na ile Cie stac. A jesli Cie nie stac,
to dajesz same kwiaty. Nie widze problemu :)

pozdrowienia
Kinga

Szukasz wyjazdu wakacyjnego? Sprawdź nasze oferty!
Nowy serwis w WP http://oferty.wp.pl/wakacje.html

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-06-11 12:44:27

Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agalay" <a...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kopercie, ile sie daje? Czy cos oprocz kwiatow nalezy dokupic?
> Jestesmy w glupiej sytuacji poniewaz obydwoje nie pracujemy a uczymy sie i

Bylam w ubiegla sobote na weselu - dosc skromnym. A ze to moi bliscy
przyjaciele, to wiem, ze od osoby zaplacili za wesele po 90 zł. I wiekszosc
osob nawet tyle nie dawala. Dlatego nie ma co sie martwic pieniadze. Chco
nawet - jesli sobie zazyczyli pieniadze a chcecie dac 20 zł - to moze mimo
ich zyczen kupic jakis prezent?

> [...]
> wesele? Wybieram sie do fryzjera i nie wiem wlasnie co z moich pol dlugich
> wlosow zrobic zeby nie wygladac jak polowa pan na weselu ;)

Na tym wesele, na ktorym bylam zadna z pan nie byla chyba u fryzjera (oprocz
mnie, czego ogromnie zaluje - pieniadze wyrzucone zoabcz moj post nizej). No
chyba, ze bardzo masz ochote na czesanie u fryzjera :)), ale ja teraz
doswiadczona o ubiegly weekend pobawilabym sie z wlosami sama.

> Acha i ostatnie pytanie. Czy stroj chlopaka musi standardowo zawierac
> garnitur+koszula?

Raczej tak. Pewnie wzyscy beda tak ubrani.

1. Data: 2003-06-11 14:11:59

Od: "emale" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pieniazki zamiast prezentu. Czy moze ktos doradzic ile powinno znalesc sie
> kopercie, ile sie daje? Czy cos oprocz kwiatow nalezy dokupic?

Moim zdaniem 200zł od pary to najmniej (pokrywa się koszta), ale w Waszym
przypadku, gdy jesteście studentami to jak włożycie 100 - 150 zł to będzie
ok.

1. Data: 2003-06-11 17:56:10

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

hm co do fryzury
masz proste wlosy ??
to moze je nawinac na noc na papiloty,
pozniej lekko rozczesac, bys nei wygladala jak baranek i utrwalic czyms :-)
hm co do makijazu jak masz byc cala w brazach i bezach, to moze oczy w jakis
lekkich ciemnych fioletach wpadajacych lekko w braz ?? Jest taki ladny cien
z burzuja ciemny fiolet. Su[per wyglada na oku :-) kosztuje tez swoje :-)
Powinnas ladnie wygladac :-)
dla chlopaka hmmm moze surdut, albo smoking
ale hmm to raczej droga wersja
wiec moze dla odmiany koszule w kolorze zadko spotykanym ?
Tak jak sie ubieraja Francuzi ?? Poobserwuj na M6
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-06-12 09:50:09

Od: "Berta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jakie jeszcze masz propozycje? 8-0

A skoro o tym mowa...
Jesli wesele jest w sierpniu (zakladam ze bedzie upal), to czy facet nie
moze isc w jakichs porzadniejszych spodniach (zalozmy, ze nawet od
garnituru) i do tego jakas krotka sportowa koszulka? (nie chodzi mi o
t-shirt, ale o taka koszule jak pod marynarke - tyle ze sportowy kroj? - sa
takie...) Czy koniecznie musi sie kisic w garniturze?
Ja wiem, ze to tez pewnie zalezy od ludzi jacy tam beda (zeby sie za bardzo
nie wyroznial), ale biorac pod uwage, ze znaczna czesc rodziny jest ze
wsi... wiec moze nie bedzie tak zle? (raczej nie przypuszczam, zeby przyszli
w smokingach ;))) )

pozdr i czekam na Wasze opinie
Berta

1. Data: 2003-06-12 10:00:15

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Berta wrote:

> [...]
> t-shirt, ale o taka koszule jak pod marynarke - tyle ze sportowy kroj? - sa
> takie...) Czy koniecznie musi sie kisic w garniturze?
Odpowiedz sobie na pytanie, czy jest to okazja sportowa, czy oficjalna i
juz bedziesz wiedziala, czy sportowa koszula jest odpowiednia...

Na weselach czesto przychodzi taki moment, ze czesc panow biega w samych
podkoszulkach, ale nie znaczy to, ze w samej podkoszulce mozna przyjsc ;-)

> [...]
> wsi... wiec moze nie bedzie tak zle? (raczej nie przypuszczam, zeby przyszli
Ostatnio bylam w teatrze, gdzie wsrod widzow bylam jedna z nielicznych
osob, ktore nie wygladaly jakby przyszly prosto z plazy. Jakos nie
zabolalo mnie to, ze sie wyrozniam ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-06-12 10:35:50

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>t-shirt, ale o taka koszule jak pod marynarke - tyle ze sportowy kroj? - sa
>takie...) Czy koniecznie musi sie kisic w garniturze?

Zaraz tam kisic ;)
I tak wszyscy sciagaja marynarki zaraz po ceremonii w kosciele. ;)

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Depilacja okolic bikini