ot problem

11. Data: 2005-10-20 19:02:22

Temat: Re: ot problem
Od: sekutnica <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kot napisał:

> Nie-ma-mowy. ;))

pfffff

> A kiedy bedzie nastepny raz?

mam nadzieje na wiosne (oczywiscie, jesli mnie wezmiesz)

sekutnica

12. Data: 2005-10-20 19:28:45

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

sekutnica wrote:

>pfffff

>mam nadzieje na wiosne (oczywiscie, jesli mnie wezmiesz)

Wezme Cie zawsze i wszedzie (hmmm... ;))))

Kot, hurra hurrraaa (zdaje sie, ze z tego wszystkiego nie dalam Ci
Twoich przypraw... Wytrzymasz do 14 grudnia?)

13. Data: 2005-10-21 07:55:35

Od: sekutnica <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kot napisał:
> Kot, hurra hurrraaa (zdaje sie, ze z tego wszystkiego nie dalam Ci
> Twoich przypraw... Wytrzymasz do 14 grudnia?)

eh, a mam inny wybor?

sekutnica

14. Data: 2005-10-21 08:41:28

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

sekutnica wrote:

>eh, a mam inny wybor?

Moglabys zarzadac wyslania poczta, jednak poczta jakos mnie nie lubi (i
vice versa), wiec nie wiadomo co by z tego wyniklo ;)

Kot

15. Data: 2005-10-21 12:14:15

Od: sekutnica <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kot napisał:
> Moglabys zarzadac wyslania poczta, jednak poczta jakos mnie nie lubi (i
> vice versa), wiec nie wiadomo co by z tego wyniklo ;)
>
> Kot

wiesz, moglabym tez poprosic kolegow, zeby "przy okazji" do Ciebie
zajechali jak byli w okolicach.
A smiesznie bylo, bo dzwownil do mnie kolega i mowi: wiez zadzwon do
Kota i zapytaj gdzie my mozemy kupic dobre mapy .....
Dluzsza chwile mi zajelo zrozumienie co on do mnie mowi :))

sekutnica

16. Data: 2005-10-21 14:05:35

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

sekutnica wrote:

> [...]
>Kota i zapytaj gdzie my mozemy kupic dobre mapy .....
>Dluzsza chwile mi zajelo zrozumienie co on do mnie mowi :))

Rechu rech, najlepiej pewnie we Fnacu alibo Virginie ;)

Kot i dzidzia dziko ujezdzajaca moje kolano (jest w cwale)

Kartki
xxx Disney wiecej
xxx Disney
XXX fajny zimowy obrazek