:) wrocilam od fryzjera:)))

1. Data: 2003-04-14 15:15:05

Temat: :) wrocilam od fryzjera:)))
Od: "agatka" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!!

wlasnie wrocilam od fryzjera , bylam na Nowym Porcie ale trzeba bylo czekac
dlugo a ja niecierpliwy czlowiek jestem........., wiec wrocilam do brzezna i
tam trafilam do salonu fryzerskiego gdzie pisalo ze sciecie kobiety to 23
zeta. hmmm to weszlam sie okazalo ze jeszcze wiosenna promocja jest:))
wiec tak: za mycie + sciecie(tak z 3-4cm) + modelowanie zaplacilam 20 zl. I
najfajniejsze jest to ze ladnie wyglodam i sie dobrze czuje w nowej
wiosennej, nieco krotszej fryzurce;))

ps. i polecam ten zaklad, milo sympatycznie dobrze i niedrogo.

--
pozdrawiam wiosennie;))
***agatka****

1. Data: 2003-04-14 15:49:08

Temat: Re: :) wrocilam od fryzjera:)))
Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

agatka <a...@g...univ.gda.pl> napisał(a) w wiadomości

> i polecam ten zaklad, milo sympatycznie dobrze i niedrogo

3 rzeczy:
Nie podałaś adresu zakładu.
Nie napisałaś, że chodzi o Gdańsk.
Nie "na Nowym Porcie", a w "Nowym Porcie".

A poza tym dziki za info i dobre chęci.

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-04-14 16:51:27

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" napisał ...

> 3 rzeczy:
> Nie podałaś adresu zakładu.
> Nie napisałaś, że chodzi o Gdańsk.
> Nie "na Nowym Porcie", a w "Nowym Porcie".

A jest jakieś inne miasto z dzielnicą Nowy Port ? ;-)
A jako że ja *na* Zaspie mieszkam, to też chętnie bym poznała
adres tego super zakładu *w* Brzeźnie.

Pozdrawiam !
Mała Mi

1. Data: 2003-04-14 17:13:15

Temat: [ot] wrocilam od fryzjera:)))
Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Mała Mi <p...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> A jest jakieś inne miasto z dzielnicą Nowy Port ? ;-)

Nie wiem. Będąc mieszkańcem Gdańska, nie znam wszystkich dzielnic Krakowa,
Łodzi, Poznania, Wrocławia, Szczecina i in. Nie zdziwiłbym się, gdyby dla
wielu osób nie bywających w Gdańsku, post na pru byłby pierwszym kontaktem
z tą dzielnicą.
Żadna tragedia się nie stała, ale po prostu podawać możliwie kompletne
informacje tak, by wszyscy mogli z nich skorzystać. (lub żeby wiedzieli
chociaż, że skorzystać nie mogą ;-)

1. Data: 2003-04-14 17:28:28

Od: "ax" <a...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agatka" <a...@g...univ.gda.pl> napisał w wiadomości
wiec wrocilam do brzezna i
> tam trafilam do salonu fryzerskiego gdzie pisalo ze sciecie kobiety to 23
zeta.

napisz dokładnie, który to? W tych nowowybudowanych pawilonach, czy też
bliżej pętli z "trzynastką" - niestety nie znam nazw ulic :-(, a może masz
na myśli inną częśc Brzeźna, tego nie wiem...

będę wdzięczna za namiary.

pzdr
ax

1. Data: 2003-04-14 18:00:28

Temat: Re: [ot] wrocilam od fryzjera:)))
Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości
> Nie zdziwiłbym się, gdyby dla
> wielu osób nie bywających w Gdańsku, post na pru byłby pierwszym kontaktem
> z tą dzielnicą.

Ba, żeby nie bywających w Gdańsku - kiedyś spędziłam w Gdańsku sporo czasu,
a mimo to dla mnie równie dobrze mógłby być Szczecin, Gdynia czy Sopot - w
ogóle nie skojarzyłam, że to Gdańsk. Ludzie, szanujcie ludzi nie będących
wróżkami.

JoP

1. Data: 2003-04-14 18:15:00

Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
w związku z tym, iż ja rowniez mieszkam w Gdansku (a dokładnie w Nowym
Porcie) prosze o namiary do tego fryzjera w Brzeźnie:)

thx::)
Pozdr.
Kasia

1. Data: 2003-04-14 19:57:49

Od: "agatka" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ax" <a...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
masz
> na myśli inną częśc Brzeźna, tego nie wiem...

ojoj, przez szczescie i roztargnienie zapomnilam napisac ze : to
Gdansk -Brzezno, a salon znajduje sie.. hm tuz przy pettli tramwajowej lini
13, trzeba przejsc prz swiatla, i pare metrow przejsc w prawo, tam jest ten
salon fryzerski o ktorym pisalam.
Przepraszam za niedopatrzenie z mojej strony;) niestety nie podam nazwy
ulicy bo nie wiem:(

***agatka****

1. Data: 2003-04-15 05:47:29

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przejsc w prawo, tam jest ten salon fryzerski o ktorym pisalam.
> Przepraszam za niedopatrzenie z mojej strony;) niestety nie podam

Walecznych, przy postoju TAXI.

1. Data: 2003-04-15 08:05:31

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:
> [...]
> ogóle nie skojarzyłam, że to Gdańsk. Ludzie, szanujcie ludzi nie będących

Naprawde, nie przesadzajcie :-)
Jesli komus nic nie mowia nazwy Brzezno i Nowy Port, to wie od razu, ze
mu sie te informacje nie przydadza, nie?

Pozdrawiam
ISIA, ktorej mowia, ale i tak sie nie przydadza ;-)

Tanie, dobre :-))
SPAM podklad
OT Bukiety slubne?
Ciuszki