otwory w płytach meblowych

11. Data: 2008-05-25 17:20:07

Temat: Re: otwory w płytach meblowych
Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2008-05-24 22:53, Niejaki/a Panslavista bedac w stanie
euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> Jestes skazana na własnoreczne prace? Nie ma w sasiedztwie
> hydraulika? Ze złotą rączką?

Moze ona lubi? :-p
W kazdym badz razie spisala sie na medal!

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

12. Data: 2008-05-26 14:11:29

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Kutyla" <S...@j...pl> napisał w wiadomości
> Tego oto dnia 2008-05-24 22:53, Niejaki/a Panslavista bedac w stanie
> euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> Moze ona lubi? :-p
> W kazdym badz razie spisala sie na medal!

Masz rację. Lubię dawać sobie radę sama. Oczywiście są granice tej
samodzielności.

Pozdrawiam Krycha.

13. Data: 2008-05-26 17:02:54

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Maj, 16:11, "Krycha" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
wiadomościnews:g1c8tn$8lc$1@mx1.internetia.pl...

> Masz rację. Lubię dawać sobie radę sama. Oczywiście są granice tej

To był żart, nie złośliwość. Twoje rozwiązanie jest z typu słabych,
ale życzę Ci, aby wytrzymało długie lata.

14. Data: 2008-05-27 20:38:59

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.googlegroups.com...
(...)

>To był żart, nie złośliwość. Twoje rozwiązanie jest z typu słabych,
>ale życzę Ci, aby wytrzymało długie lata.

Te meble skręcane z płyt wiórowych są też słabe i nie wiadomo ile lat
wytrzymają.
Obym nie musiała się przeprowadzać, tego mogą meble nie przeżyć.

Pozdrawiam Krycha.

15. Data: 2008-05-28 02:20:02

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:215a2c9d-ceec-4a9f-b2d7-a0b9bce08640@
> [...]
> wytrzymają.
> Obym nie musiała się przeprowadzać, tego mogą meble nie przeżyć.

Jestem wrogiem takich mebli - produkcja tandety pochłania dużo zasobów
- częściowo nieodnawialnych. Narzucanie ludziom mody częstych zmian
powoduje, że prawnukom pozostanie pustynia nie do zamieszkania.

zawias meblowy
Kuchenka elektr. Mastercook - pomoc elektryczna potrzebna :)
Fuga od 0 mm - jakiej firmy?
Cena mieszkania
Prośba