owies

11. Data: 2006-06-05 07:35:38

Temat: Re: owies
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:e60i8d$bln$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wbrew utartej opinii nie umierają po roku ;)
>

> --
> "Jakby to powiedziec: akurat w to gowno trudno jest nie wdepnac na tej
> grupie. Moze jednak zainstaluj sobie jakis czytnik? " Marcin 'Cooler'
> Kuliński

Uderz w stół, ......a brak kultury się odezwie....
Pozdrawiam Jurek M.

12. Data: 2006-06-05 07:54:25

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl pisze:

> Uderz w stół, ......a brak kultury się odezwie....

Brakiem kultury jest cytowanie i komentowanie cudzych sygnaturek.

13. Data: 2006-06-05 08:13:44

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:e60ntc$44n$1@inews.gazeta.pl...

> Brakiem kultury jest cytowanie i komentowanie cudzych sygnaturek.

W takim razie serdecznie przepraszam. Nie pomyślałem, że na diecie
wegetariańskiej oprócz pozbycia się łupieżu można być również ordynarnym.
Pozdrawiam Jurek M.

14. Data: 2006-06-05 09:23:29

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl pisze:

> W takim razie serdecznie przepraszam. Nie pomyślałem, że na diecie
> wegetariańskiej oprócz pozbycia się łupieżu można być również ordynarnym.

No tak, Jasnie Panu z pewnoscia nigdy nie zdarzylo sie uzyc slowa
"gowno". Kiedy beatyfikacja?

15. Data: 2006-06-05 10:02:37

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:e60t4j$spl$1@inews.gazeta.pl...

> No tak, Jasnie Panu z pewnoscia nigdy nie zdarzylo sie uzyc slowa "gowno".
> Kiedy beatyfikacja?

Jak ktoś nie jest ordynarnym, to bierze się go za świętego? Żal mi Pana,
Pańskiego sposobu rozumowania. Taka postawa jest znakiem czasu, wiem o
tym... niestety.
Pozdrawiam Jurek M.

16. Data: 2006-06-05 12:51:19

Od: " Jef_f" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> [...]

> W takim razie serdecznie przepraszam. Nie pomyślałem, że na diecie
> wegetariańskiej oprócz pozbycia się łupieżu można być również ordynarnym.

Eeee tam,.... chyba cos pan pomylil, to chyba na innej diecie mozna sie pozbyc
nie tylko lupiezu ale stac uprzejmym a la Figlarz, kulturalnym a la Golo i
uczciwym niczym czrny aniol a la Christina.

Podziwiam panskie talenta marketingowe panie Dan_ie_lu:)

Jeff

17. Data: 2006-06-05 12:52:15

Od: " Jef_f" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> [...]

nie tylko lupiezu ale stac uprzejmym a la Figlarz, kulturalnym a la Golo i
uczciwym a la Christina.

18. Data: 2006-06-05 13:11:18

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jef_f" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> uczciwym niczym czrny aniol a la Christina.
>
> Podziwiam panskie talenta marketingowe panie Dan_ie_lu:)

Jeżeli już Pan odpowiada na moj post do Coolera, to powinien Pan już dawno
wiedzieć, że pozbył się łupieżu na diecie wegetariańskiej, a post dotyczył
tylko kultury słowa. Nie sądzę, że Pan też poprze plugawe słownictwo.
Pozdrawiam Jurek M.

19. Data: 2006-06-05 16:54:45

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> a écrit dans le
message de news: e60ntc$44n$...@i...gazeta.pl...

> Brakiem kultury jest cytowanie i komentowanie cudzych sygnaturek.

a wiec z pamiecia tez masz problemy ;)

Jurek

20. Data: 2006-06-05 21:10:52

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl pisze:

> Jak ktoś nie jest ordynarnym, to bierze się go za świętego? Żal mi Pana,
> Pańskiego sposobu rozumowania. Taka postawa jest znakiem czasu, wiem o
> tym... niestety.

Guzik Pan wiesz. Nawet Pan kontekstu nie znasz, a juz mi etykietki
przypinasz. Rzeczywiscie, znak czasu.

Dieta Atkinsa najgorsza w/ g rankingu Consumer Reports
Wyniki badań krwi i odpowiednia dieta
Na kanale Club - dieta Atkinsa
dieta rozdzielna
Do czego TLUSZCZ ?