Wyniki badań krwi i odpowiednia dieta

1. Data: 2006-06-02 18:46:37

Temat: Wyniki badań krwi i odpowiednia dieta
Od: Kazimierz <g...@f...rzeszow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Zrobiłem badania krwi z których wynika, że zawartość sodu jest niewiele
mniejsza od górnej normy, a zawartość potasu i chlorków jest niewiele
większa od dolnej normy, czyli właściwie sodu jest zbyt dużo, a potasu i
chlorków zbyt mało, chociaż formalnie mieszczą się w normie.
W jaki sposób należałoby dostosować dietę, żeby poprawić te wartości? A
może zastosować jakieś "witaminy"?

Dziękuję za wszelkie rady.

Pozdrawiam,
Kazimierz

2. Data: 2006-06-02 20:17:03

Temat: Re: Wyniki badań krwi i odpowiednia dieta
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Kazimierz pisze:

> [...]
> chlorków zbyt mało, chociaż formalnie mieszczą się w normie.
> W jaki sposób należałoby dostosować dietę, żeby poprawić te wartości?

Np. pozegnac sie z sola, a przeprosic z pomidorami i zielonymi warzywami.

Na kanale Club - dieta Atkinsa
dieta rozdzielna
Do czego TLUSZCZ ?
mleko...najgorszy napój dla człowieka