owies

51. Data: 2006-06-09 14:57:14

Temat: Re: owies
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:e6bo9p$4c1$1@inews.gazeta.pl...

> A dlaczego to do mojego akurat postu Pan podlaczyl ta uwage????

To jest proste panie Jeff czemu podłączyłem pod Pana. Zażartowałem sobie, że
zaczęło siie od owsa...:))) Proszę nie szukać złośliwości tam gdzie jej nie
ma.
Gdyby ostatni post należał do Kowalskiego, to podpiąłbym się pod niego. Ale
Pan był wtedy ostatni.
Pozdrawiam Jurek M.

52. Data: 2006-06-09 15:02:01

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> [...]
> ma.
> Gdyby ostatni post należał do Kowalskiego, to podpiąłbym się pod niego. Ale

Panie Mierzynski, takie bajki to Pan mozesz opowiadac swoim wnuczkom:)))

Pozdrawiam jeff

53. Data: 2006-06-09 15:10:01

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Panie Mierzynski, takie bajki to Pan mozesz opowiadac swoim wnuczkom:)))
>
> Pozdrawiam jeff

Zaskakuje mnie Pan, uważałem Pana za inteligentniejszego człowieka.
Errarum humanum est...:)))
Pozdrawiam Jutrek M.

54. Data: 2006-06-09 15:14:07

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> Zaskakuje mnie Pan, uważałem Pana za inteligentniejszego człowieka.
> Errarum humanum est...:)))

Mnie niestety Pan niczym nie zaskoczyl:)))

Jeff

55. Data: 2006-06-09 15:42:48

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl pisze:

> Errarum humanum est...:)))

Mniej wiecej...

56. Data: 2006-06-09 19:50:17

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@N...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
e6a3vf$6s8$...@i...gazeta.pl...
> Jurek <g...@g...pl> napisał(a):
> Znowu sie czepiasz uczciwych ludzi tchorzliwy psychopato?
> Lepiej ci kiedy to robisz tak z poza ekranu monitora, bo wiesz
> ze w swa parszywa gebe nie dostaniesz, ograniczony durniu?
>
> Jestes zwykly wyjatkowo glupi gnoj i smiec, ktoremu nie warto nawet w
> twarz
> splunac.

no!!!!!!!!!!!!!!! najwyzszy juz czas na zmiane pseudo (a moze przy okazji i
plci ;)

Jurek

57. Data: 2006-06-09 20:11:12

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <g...@g...pl> napisał(a):

> " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
> e6a3vf$6s8$...@i...gazeta.pl...

> no!!!!!!!!!!!!!!! najwyzszy juz czas na zmiane pseudo (a moze przy okazji i
> plci ;)

No niewatpliwie racja !!!!! Sprobujcie sobie obywatelu tow. wymienic przy
okazji swoj pusty czerep:)))

Ps. Te wasze tow. szmaciak posty rzekomo nadawane z Francji sa doprawdy
rozbrajajace:)

Jeff

58. Data: 2006-06-12 19:43:46

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@N...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:

> No niewatpliwie racja !!!!! Sprobujcie sobie obywatelu tow. wymienic przy
> okazji swoj pusty czerep:)))

:))))))) swietne!!!!!!!!! taWiesia w innym watku to twoje nowe
wcieleni!?

> Ps. Te wasze tow. szmaciak posty rzekomo nadawane z Francji sa doprawdy
> rozbrajajace:)

twojej wscieklizny nie rozbroja , bo nie taki ich cel :))))) a posty sa z
Francji jak twoje z Kanady :))))

> Jeff
a moze juz Wiesia!?

Jurek

Dieta Atkinsa najgorsza w/ g rankingu Consumer Reports
Wyniki badań krwi i odpowiednia dieta
Na kanale Club - dieta Atkinsa
dieta rozdzielna
Do czego TLUSZCZ ?