Re: owlosienie

Data: 2000-06-10 10:09:17
Temat: Re: owlosienie
Od: "Pier" <p...@f...onet.pl>

Co do owlosienia to mozna usunac go bezpowrotnie laserem. Nie wiem skad
jestes ale np. w Katowicach na ul. Mickiewicza jest gabinet dermatologiczny,
ktory swiadczy taka usluge. Co do ceny nie wiem, gdyz sam nigdy nie mialem
potrzeby depilowac sie.

Rafal

Undertaker napisał(a) w wiadomości: <1tm%4.7539$qi.198235@news.tpnet.pl>...