owoc stephanotisa rośnie

11. Data: 2004-09-28 21:21:03

Temat: Re: owoc stephanotisa rośnie
Od: "Tarpan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@o...poczta.pl> napisał w wiadomości
news:qfmbjc.d8l.ln@dns.zkz.com.pl...

... można zobaczyć w mojej podgalerii
> http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_krycha/
Niestety.
Nie ma galerii, o którą pytasz
(galeria_krycha/)
:))
Pozdrowienia
Jan

12. Data: 2004-09-29 06:18:48

Od: Freesia <F...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28.09.2004, o godzinie 22.46.05, na pl.rec.ogrody, Michal Misiurewicz
napisał(a):

> Przy takim malym zdjeciu jest to nie do ustalenia.
> A te fotogalerie.pl nie daja ogladac powiekszen
> (moze ich nie ma?).

Jedyne powiększenie (niestety) to kliknąć na przycisk na dole po lewej "z
org.", taki znaczek z lupą :)))

*Freesia*
/Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi/
- Winston Churchil

13. Data: 2004-09-29 07:03:24

Temat: Re: owoc stephanotisa rośnie->fotogaleria
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:h4k6d.10765$YI2.7482@fe1.columbus.rr.com...

| Przy takim malym zdjeciu jest to nie do ustalenia.
| A te fotogalerie.pl nie daja ogladac powiekszen
| (moze ich nie ma?).

Pojedyncze kliknięcie na fotkę daje u mnie powiększenie, podwójne
kliklnięcie mały rozmiar zdjęcia, natomiast kliknięcie "r.oryg." daje czarny
ekran z małym zdjęciem pośrodku. Dość dziwnie to działa:-)

Pozdrawiam, Basia.

14. Data: 2004-09-29 08:06:29

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niepnący, dokładnie tak :) Bylinowy to jest.
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

To w takim razie zapytuję się Basi czym trzeba sobie zasłużyć aby
dostać choć kilka nasionek tego błękitnego kwiecia ??? Rzeczywiście jest
ładny i ma ciekawie powcinane liście, a jeszcze skoro pachnie i teraz
kwitnie to tym bardziej mi się podoba ... oh oh oh !

Serdecznie Miłka

15. Data: 2004-09-29 09:16:50

Od: Freesia <F...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29.09.2004, o godzinie 09.03.24, na pl.rec.ogrody, Basia Kulesz
napisał(a):

> Pojedyncze kliknięcie na fotkę daje u mnie powiększenie, podwójne
> kliklnięcie mały rozmiar zdjęcia, natomiast kliknięcie "r.oryg." daje czarny
> ekran z małym zdjęciem pośrodku. Dość dziwnie to działa:-)

O...! A u mnie jest powiększenie. A i kliknięcie podwójne na zdjęcie też
działa - sprawdziłam.

16. Data: 2004-09-29 09:39:23

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Basia Kulesz

> http://tinyurl.com/3pcqa
>
> Ten wrzos...początkowo myślałam, że to ostróżka:-))
>
> Pozdrawiam, Basia.

Ale budleja imponująca :-)
:-) Bogusław

17. Data: 2004-09-29 09:53:06

Od: "krycha" <k...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "krycha" <k...@o...poczta.pl> napisał w wiadomości

> Napatrzeć się nie można :-(
> Mówi , że twojej galerii nie ma :-(

Ciekawe, u mnie otwiera się bez problemu
Krycha

18. Data: 2004-09-29 09:56:54

Od: "krycha" <k...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> napisał w wiadomości

(...)
> Jeśli kolor na zdjęciu nie jest przekłamany , to ja Cię Krysiu proszę o
> zeznanie jak on się zwie i gdzie takie sprzedają.

Kolor nie odbiega zbytnio od oryginału
może jest trochę bardziej siny.
Kupiłam w kwiaciarni i nie było dołączonej nazwy.

pozdrawiam Krycha

19. Data: 2004-09-29 09:59:57

Od: "krycha" <k...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czarny
> ekran z małym zdjęciem pośrodku. Dość dziwnie to działa:-)

Ciekawe u mnie bez problemu pokazują się powiększenia.
Najpierw trochę większe, a jak chcę jeszcze większe to klikam na "r.oryg." i
ma jeszcze większe.

pozdrawiam Krycha

20. Data: 2004-09-29 10:12:56

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

krycha napisała:

> Kolor nie odbiega zbytnio od oryginału
> może jest trochę bardziej siny.
> Kupiłam w kwiaciarni i nie było dołączonej nazwy.

To może być Silver Knight, albo coś z tej rodziny
Krzysztof

Podziekowanie
Stevia
Test programu AnoMail