owoce na odchudzanie

1. Data: 2003-04-04 19:05:48

Temat: owoce na odchudzanie
Od: "babka in klozeto ^^" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam :)
postanowilam sie odchudzac tzn.bede ograniczac tluszcze,slodycze i nie bede
jesc kolacji.czy moge jesc owoce i warzywa w nieograniczonych ilosciach?
pozdrawiam!
--
^^ made by ~babka in klozeto~ ^^
^^wszystkie prawa zastrzelone^^ owoce i warzywa w nieograniczonych

2. Data: 2003-04-04 19:19:45

Temat: Re: owoce na odchudzanie
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "babka in klozeto ^^" <t...@o...pl> napisał
> postanowilam sie odchudzac tzn.bede ograniczac tluszcze,slodycze i nie
bede
> jesc kolacji.czy moge jesc owoce i warzywa w nieograniczonych ilosciach?

Oprócz słodyczy to wszystko akurat odwrotnie.

3. Data: 2003-04-04 19:20:09

Od: "aducha" <a...@r...dione.ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

w owocach jest tez cukier generalnie, a tluszzce sa potrzebne bardzo bo to
one biora udzial w przemianie materii z tego co pamietam z
biologii...............
pzdr
aducha

4. Data: 2003-04-04 19:30:31

Od: "babka in klozeto ^^" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

no ale chodzilo mi o to ze ograniczam takie zbedne tluszcze tzn.jadam
wszystko light.
czyli co,owockow jednak nie tak duzo???

5. Data: 2003-04-05 10:37:10

Od: "aducha" <a...@r...dione.ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

nooo raczej nie za duzo owockow i uwazaj z tymi produktami light, bo sa moze
beztluszczowe czy niskotluszczowe ale za to nafaszerowane hormonami i innymi
swinstwami, ktore czesto powoduja skutek odwrotny do pozadanego:-)))))
razcej ograniczaj spozycie cukru................powodzenia:-)))
aducha

6. Data: 2003-04-05 11:26:32

Od: "Ados" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no ale chodzilo mi o to ze ograniczam takie zbedne tluszcze tzn.jadam
> wszystko light.
> czyli co,owockow jednak nie tak duzo???

niektore witaminy rozpuszczaja sie tylko w tluszczu

--
a...@t...pl
"with deads in dead's language"

pytania - MM
Leczenie otylosci - nie reklama - informacje
[APEL - PROSBA] MM - jak zaczac, jak sie zmobilizowac, co jesc?
Jak zacząć diete ketogeniczną?
Miesiac na MM