Miesiac na MM

1. Data: 2003-04-03 19:42:22

Temat: Miesiac na MM
Od: Agnieszka <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Dzis minal miesiac, jak odzywiam sie wedlug zasad MM i musze przyznac,
ze ubylo mi 6,5 kg i ogolnie bardzo dobrze sie czuje. Zauwazylam tez, ze
ani razu przez ten okres czasu nie mialam zadnych dolegliwosci
zoladkowych zwiazanych z niestrawnoscia (a wczesniej i owszem).
Ten spadek wagi i moje ogolne dobre samopoczucie zawdzieczam w duzym
stopniu Wam. Dzieki grupie rozwialam mnostwo watpliwosci, ktore
pojawialy sie w miedzyczasie.
Pozdrawiam Wszystkich zwolennikow MM.

Aga
pozdrawia: Agnieszka
e-mail : a...@p...com
www : kaja.topnet.pl

2. Data: 2003-04-03 20:07:16

Temat: Re: Miesiac na MM
Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Agnieszka" agakocz@polbox.com> napisal w wiadomosci Dzis minal
> [...]
> Ten spadek wagi i moje ogolne dobre samopoczucie zawdzieczam w duzym
> stopniu Wam. Dzieki grupie rozwialam mnostwo watpliwosci, ktore

***
Dolaczam sie do wyrazow wdziecznosci, i ja dzieki grupie wreszcie wzielam
sie za siebie. Juz dwa miesiace na MM i nie zamierzam przestawac!
Pozdrawiam
AniaK

3. Data: 2003-04-03 20:47:45

Od: "Kama-sama" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ana" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Dolaczam sie do wyrazow wdziecznosci, i ja dzieki grupie wreszcie wzielam
> sie za siebie. Juz dwa miesiace na MM i nie zamierzam przestawac!
> Pozdrawiam
> AniaK

To jak już tak, to ja też pozwolę sobie przyłączyć się do podziękowań, co
prawda na diecie 2,5 tygodnia jestem, a przez ten czas straciłam 5kg i to
właśnie dzięki Wam, to przez Was się wzięłam na powaznie za odchudzanie, to
wszystko przez Was!!! WIEEELKIE DZIĘKI!!!

Pozdrówka
Kama

4. Data: 2003-04-04 07:30:22

Od: "LadyRoot" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a jak wy to robicie, że się Wam udaje?? ja jestem ciągle głodna, mam wręcz
obsesyjne napady głodu.... wiem, że to pewnie przez niejedzenie curku, ale
żeby aż tak....

pozdro
Anka
vel LadyRoot
------------------
GG: 3082788
L...@p...onet.pl

5. Data: 2003-04-04 07:42:46

Od: "Joel" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ten spadek wagi i moje ogolne dobre samopoczucie zawdzieczam w duzym
> stopniu Wam. Dzieki grupie rozwialam mnostwo watpliwosci, ktore
> pojawialy sie w miedzyczasie.
> Pozdrawiam Wszystkich zwolennikow MM.

Ja tez dziekuje za dobre slowa, cenne rady i cierpliwe odpowiedzi
na 'upierdliwe' pytania, ktorych na poczatku drogi MM zadawalem mnostwo!

Jestescie WIELCY!

Pozdrawiam wszystkich grupowiczow
...o 12 kg lzejszy Joel

6. Data: 2003-04-04 07:48:39

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Joel <c...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

> Jestescie WIELCY!

To prawda, ale jednak coraz mniejsi. ;-)

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|--[Moja strona] [Moje aukcje]--|

7. Data: 2003-04-04 07:48:41

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

LadyRoot <L...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> ja jestem ciągle głodna, mam wręcz
> obsesyjne napady głodu.... wiem, że to pewnie przez niejedzenie
> curku, ale żeby aż tak....

Ja z kolei prawie wcale nie czuję głodu i jem tylko dlatego, że
powinienem, a waga spada. Co ciekawe przed przejsciem na MM jadłem
zdecydowanie ponadprzeciętne ilości cukru.

8. Data: 2003-04-04 09:02:16

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LadyRoot" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> obsesyjne napady głodu.... wiem, że to pewnie przez niejedzenie curku, ale

Ja to po prostu jem tyle zeby sie nasycic.
Wcale nie ograniczylam ilosci.
Kiedys bylam tak strasznie glodna na spaghetti ze pozarlam dwie olbrzymie
porcje, naprawde olbrzymie, pozniej mialam troche wyrzutow sumienia i z
dusza na ramienu na drugi dzien stanelam na wadze a tu ... 0,7 kg mniej ....
Jak tu nie kochac takiej diety ?!AniaK

9. Data: 2003-04-04 10:11:29

Od: "Kama-sama" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obsesyjne napady głodu.... wiem, że to pewnie przez niejedzenie curku, ale

szczerze mówiąc to sama nie wiem, jem tyle, że wczoraj się ruszyć nie mogłam
po obiedzie, a dzisiaj 0,5 kg mniej... kocham tą dietę, jeszcze tylko żeby
było trochę cieplej i na rowerek wskoczę ;) bo zauważyłam że odkąd przeszłam
na tą dietę mam duużo więcej energii i chęci do pedałowania na rowerku, nie
wiem czy to z powodu diety czy nastawienia, ale tak się dzieje ;)
a jeżeli chodzi o słodycze, ja akurat mam to szczęście, że za słodkim nie
przepadam więc nie mam tak wielkiego problemu, a jak już chce mi się czegoś
słodkiego to jem na śniadanie chlebek z białym serkiem i dżemem słodzonym
fruktozą, ochotę na słodkie wtedy mam na dwa dni z głowy ;)

pozdrówka
Kama

10. Data: 2003-04-05 10:35:55

Od: KasiaL <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jestem na MM dopiero od 10 dni, ale juz 3 kg mniej. I tak jak Seva,
jem, bo powinnam, a nie dlatego, ze jestem głodna :) I jakos ochoty na
słodycze nie mam, a kiedys... aż się wstyd przyznac...

K.

Seva wrote:

> Ja z kolei prawie wcale nie czuję głodu i jem tylko dlatego, że
> powinienem, a waga spada. Co ciekawe przed przejsciem na MM jadłem
> zdecydowanie ponadprzeciętne ilości cukru.

Rower ;)
MM panierka
MM-słodycze
MM-mięso